Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sennaruby
Tja, dat dacht ik ook wel hoor! Maar toch ga ik dan weer twijfelen, doos die ik ben  ::) Maar goed, ik ga vandaag maar eens wat muizen halen!

Groetjes en bedankt voor de reacties!

Fieke
Door Zaniematsu
*Robin* schreef: als je eens in de buurt van Rotterdam bent kan je van mij een kant en klaar pakketje komen halen met twee muizen twee woestijnratjes en een hamster om te proberen :D voor maar 2 euro :P
Hallo Robin,

Dit wil ik ook wel proberen. Voor mijn volwassen katten en de kittens die ik nu nog heb.
Dan kom ik wel een keer naar Rotterdam.
Groetjes Linda
Door *Robin*
ik moet nog even wachten op de nieuwe bestelling, zodra die binnen is laat ik het je weten goed? zal niet langer dan twee weken duren.
Door Sennaruby
Nou, ik heb een fijn adres gevonden die muizen, hamsters, kuikens enz. verkoopt en het vanaf 25 euro ook nog eens gratis komt bezorgen! Volgende week komen de hamsters, muizen en kuikens deze kant op  :biggrin2:

Groetjes,

Fieke
Door *Robin*
Sennaruby schreef: Nou, ik heb een fijn adres gevonden die muizen, hamsters, kuikens enz. verkoopt en het vanaf 25 euro ook nog eens gratis komt bezorgen! Volgende week komen de hamsters, muizen en kuikens deze kant op :biggrin2:

Groetjes,

Fieke
Geweldig!!! :D
Door Bernadette
Sennaruby schreef: Nou, ik heb een fijn adres gevonden die muizen, hamsters, kuikens enz. verkoopt en het vanaf 25 euro ook nog eens gratis komt bezorgen! Volgende week komen de hamsters, muizen en kuikens deze kant op :biggrin2:

Groetjes,

Fieke
Hey, interessant ;) wat zijn de prijsjes???
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door