Toevallig voerde ik mijn katten eens de honden versie van Bandit.
Mijn katten lusten de vlees mix voor katten niet, wel de wild mix.
Omdat ik nog wel de honden vlees mix in huis had dacht ik laat ik die eens proberen. En waar kwam ik achter???
Mijn katten vinden de vlees mix voor honden (stukken!!!) lekkerder dan de katten versie.
Dit vertelde ik op een ander forum. daar kreeg ik de vraag of de katten dan geen taurine te kort zouden krijgen. (ze zijn op die lijst erg huiverig voor taurine te korten, taurine zou afnemen door het invriezen, klopt dat trouwens?) Komt een kat taurine te kort als ze alléén de mix voor honden zou eten? Taurine is toch het meeste aanwezig in vlees?
ik heb net ook het voorgaande vraag stuk gelezen of katten niet meer eiwitten nodig hebben zodat ze bij de mix voor honden een tekort zouden krijgen aan eiwitten. Dit is dus goed op te vangen door wat spier vlees (en hart lijkt mij) te geven, als ik het goed begrijp.
Overigens voer ik ze niet alleen de mix voor honden. Ze krijgen alles wat ik maar te pakken kan krijgen. Wil nog meer afwisseling dan ik tot nu toe heb kunnen vinden. het is niet zo gemakkelijk om een kat alles te laten eten, heb ik wel kunnen merken.
alvast bedankt voor jullie reacties