Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Cat
We krijgen a.s. woensdag een poes uit het asiel mee. Zij gaat bij ons onmiddelijk over op vers.  Heeft iemand toevallig nog wat katten Carnibest over wat wij kunnen overkopen? We halen voor onze honden anders altijd grote hoeveelheden uit Ermelo op, maar daar zijn we net toevallig van de week geweest en toen wisten we nog niet dat we een kat zouden krijgen..... 8)

Iemand in Drenthe met katten Carnibest?

groetjes Cat
ja, heb net inderdaad het andere topic hierover gelezen en ik denk dat ik dat maar in 1e instantie doe. Zou Carnibest natuur dan geschikter zijn dan aktief? En als aanvulling wat spiervlees had ik begrepen. Wat kan ik daar precies onder verstaan?

groetjes Cat
je kan het makkelijkste en het beste aanvullen met dingen die niet in de CB zitten, dus geen kip of rund maar andere vleessoorten zoals konijn, lam, geit, eend, vis, kuikens en misschien ook andere prooidieren... ;)
spiervlees is gewoon een lapje vlees. Van de konijn en eend kan je ook de botjes (karkassen) geven. vis, zoals sardienes kan je ook geheel geven en de kuikens en andere prooidieren ook :)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door