ik ben hier nieuw, maar snuffel al een tijdje rond op dit forum naar informatie.
Toch wou ik even een vraagje stellen.
Mijn rosse kater Mango van 5 maanden heeft al sinds het begin wat last van zijn darmen, nogal veel diarree. Daarom ben ik begonnen met Duck te geven. Op de enkelvoudige versie 'kip' deed hij het heel goed, alleen vond ik zijn ontlasting nogal licht (beige-achtig, zelfde kleur als de biocat classic-korrels), dus gaf ik hem eens de enkelvoudig 'rund'. Tot mijn verbazing kreeg hij hier weer diarree van !
Nu ben ik van plan om hem terug de enkelvoudig kip te geven, aangevuld met BARF (100 gram Duck + 50 gram BARF per dag), en eventueel sommige dagen helemaal BARF, als ik er wat aan gewend ben.
Mijn vraag was nu, met wat ik die Duck het best kan aanvullen. Ik dacht aan hart, wat spiervlees en visolie. Maar dan moet ik nog weten hoeveel. 50% hart en 50% spiervlees, of wat meer van het één, of ...? En hoeveel visolie mag/kan ik per dag geven? (Ik ga een potje van 250 ml halen)
Mango is mijn eerste kat en dus zeker ook de eerste aan wie ik BARF zou geven, dus ik weet helemaal nog niets.
Is er iemand die mij kan helpen en wat tips geven?
Heel erg bedankt iedereen
Caroline
ps. Dit account is eigenlijk van mijn vriend, dus het kan zijn dat er wel eens berichten van iemand anders komen onder deze naam