Ik heb er 5, Kees die ik zelden zie eten en een moeilijke eter is, Freddy die bijna alles eet, Pim die te dik maar ook die ze je niet echt vaak eten, Jasmine mooi op gewicht en Elina ( kitten van 9mnd) wordt een stevige kat.
De heren zijn alle drie htk's met normale bouw de dames zijn Maine Coons van 1,5 jr en 9 mnd dus nog in de groei.
Alle 5 had ik ze verzameld in de badkamer en 3 kuikens had ik er neer gelegd. Pim die lijk bijna te schreeuwen dat hij onmiddelijk uit de badkamer wou, Kees wist nog niet wat hij moest doen, Jasmine dacht hoe hoger ik ga zitten hoe sneller ik weet dat die gele dingen niks doen.
Elina dacht dat het pingpong ballen waren (

na 10 min 3 verontwaardige katten de badkamer uitgelaten die wouden er niks mee. Freddy daar en tegen was stevig aan de knaag. Resultaat 2 koppen er af gebeten een romp helemaal opgegeten een bijna opgegeten en nog wat kleine ingewanden. Elina heeft alleen een pootje en een klein beetje ingewanden ( pfff ze ruiken best de darmen van een kuiken zeg).
Freddy heeft dus best veel in een keer gehad maar is dat wel goed?
Omdat de andere 3 echt niet warm willen lopen voor vlees blijven de brokken staan en krijgen de 2 vreters wel gewoon hun carnibest en een kuiken eventueel.