Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door sylvia
Mayka schreef: Kaylee was een typisch geval van: ik heb de klok horen luiden maar.............................
Pikte een edkuiken van het aanrecht, sprintte door het kattenluik naar buiten en wist het toen niet meer. :-\
Ach, de ziel, ze zat er ook zo beteuterd bij te kijken van "wat moest ik hier ook alweer mee???"
;D ;D ;D

Ik dacht dat M de P als zwerfster ook wel alles zou eten en misschien kuikens zou herkennen als eten,mooi niet ::) ze keek ernaar van...hmm leuk wat moet ik ermee ??? Ik denk dat ik voor haar maar weer even moet koken,bij Boris was het vanaf het eerste kuiken prijs ,die werd er direkt wild van ;D
Door zurca
O.k..Het "kippennekkenverhaal"...

Ik was in de kamer gaan zitten met een kippennek in de aanslag..Tobias was er als de kippen bij, eten daar komt tie wel voor. Nou dat gekke ding moest tie eerst eens bekijken, effe snuffelen, beetje likken..Tja het zou eetbaar moeten zijn maar waarom lukt het dan niet om een hapje te nemen, zag je 'm denken. Noa mocht niet in de buurt komen, stel je voor dat het lekker was en je moet het dan ook nog delen..
Nou na wat gedoe heeft tie dan wel wat zitten knagen, happen en likken maar het koste meneer toch echt te veel moeite en hij besloot dat dit dus niets was..
Toen Noa..Die had het al helemaal snel bekeken. Ook zij vond het niets.

Toen heb ik die nek met een hamer flink plat geslagen en het 's avonds nog eens voorgezet. Nou omdat het dan moest heeft Tobias toen wel wat stukkjes op..Wat een geluid is dat zeg, als ze dat bot kauwen! Maargoed, hij begon dan tich wat enthousiaster te worden maar Noa heeft liever iets zonder bot. Zij heeft er niets van op..

Maar we blijven gewoon proberen..
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Door sylvia
wat een schitterende foto's weer Zurca!!!!!!!
En het eten van botten kan bij sommige katten even duren,ze vinden het eigenlijk wel een beetje veel werk ::) Maar als het komt komt het ook goed.
Mag ik vragen waarom je een plastic zakje om je hand hebt? Is gewoon nieuwsgierigheid hoor ;D
Door zurca
sylvia schreef: wat een schitterende foto's weer Zurca!!!!!!!
En het eten van botten kan bij sommige katten even duren,ze vinden het eigenlijk wel een beetje veel werk ::) Maar als het komt komt het ook goed.
Mag ik vragen waarom je een plastic zakje om je hand hebt? Is gewoon nieuwsgierigheid hoor ;D
Whaahaha Sylvia...En ik maar hopen dat dat nou net niet op zou vallen...
Euhh nouja ik moet dus echt nog wennen hoor aan al dat vlees en bot en vet ene en...nouja ik vind het dus gewoon een beetje vies af en toe ;D ;D

Ben eigenlijk heel wat gewend als het aankomt op het "poep en pies praatje"...Maar om de een of andere reden vind ik dit ..anders...
Door sylvia
zurca schreef:

Whaahaha Sylvia...En ik maar hopen dat dat nou net niet op zou vallen...
Euhh nouja ik moet dus echt nog wennen hoor aan al dat vlees en bot en vet ene en...nouja ik vind het dus gewoon een beetje vies af en toe ;D ;D

Ben eigenlijk heel wat gewend als het aankomt op het "poep en pies praatje"...Maar om de een of andere reden vind ik dit ..anders...
;D ;D ;D ;D
Ik dacht al dat je dat misschien vies zou vinden ;D
Maar dan is zo'n plastic zakje weer een uitkomst.
Door zurca
Nou..plastic zakje.. ::)
Ik heb mooi van die handschoenen meegenomen bij een tankstation... ;D
Door sylvia
zurca schreef: Nou..plastic zakje.. ::)
Ik heb mooi van die handschoenen meegenomen bij een tankstation... ;D
hahahahahahhahahaha dag meneer van de shell mag ik wat van die handschoenen....ik moet zo de kat voeren ;D ;D ;D
Door zurca
sylvia schreef:
hahahahahahhahahaha dag meneer van de shell mag ik wat van die handschoenen....ik moet zo de kat voeren ;D ;D ;D
Whaaaaa ik zie het al voor me..
Neenee.. ik heb ze gewoon "meegenomen"...Ze hangen zo mooi bij de pomp voor als je gaat tanken...(Offe als je je kat nekkies gaat voeren..)
;D ;D
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door