Moderators: koekje, pearlsofpassion
Loeka schreef: Euh, spiervlees....Ja het vlees aan de ribben is spiervlees en een riblap ook (al het vlees dat het skelet bekleed is spiervlees)Dat is dan toch ook het vlees wat aan de lamsribben zit? De ribben zelf eten ze niet. En riblab denk ik ook? En lamshart lusten ze heel graag.
Gewoon elke keer wat anders dus eigenlijk? (misschien straks ook een muisje, hamsters dat trek ik niet hoorMuisje kan inderdaad ook en ik zie een hamster ook nog niet zo zitten, hoewel het natuurlijk gewoon een vette muis zonder staart is)
Robin86 schreef: kuikens is een compleete maaltijd dus dat vult de CB weer aan en eigeel is erg gezond en daar zit zo'n kuiken vol mee dus volgens mij is dat prima.Let op de calciumbron he van kuikens! Kuikens is een prima aanvulling in mijn ogen, maar kan niet volstaan als volledige maaltijd.![]()
Bernadette schreef: Let op de calciumbron he van kuikens! Kuikens is een prima aanvulling in mijn ogen, maar kan niet volstaan als volledige maaltijd.ik bedoelde ook aanvulling