Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Fido
Hoe groter de verpakking hoe goedkoper het wordt, zaols bij de meeste dingen :)

Ik heb het aan Huub gevraagd en er is geen verkooppunt in Utrecht.
Het dichtsbijzijnde adres is in Woerden.

Groet, Edith
Door superzonica
Joehoe! De eerste pakjes Bandit zijn vandaag gearriveerd, besteld bij het nieuwe verkooppunt in Woerden. Er staat nu een pakje te ontdooien, moet nog uitvogelen hoe ik dat ga doen, 500 gram per pakje en een kat die maar 60-80 gram per dag gaat eten, max. Ben zeer benieuwd wat de dame ervan vind!
Door Kefraya
Hopelijk vindt ze het lekker!
Ik liet mijn 500 g bakjes altijd even op het aanrecht staan en als ze ietsje zachter waren, dan sneed ik ze met een flink mes in vieren. Iedere portie ging dam apart in de vriezer. Dan kun je twee dagen doen met een portie, dat is precies goed.
Overigens at Kefraya altijd ruim 100 g Bandit per dag, ook al zei Huub dat dat teveel was. Met minder bleef ze echt superhongerig en op 100 g werd ze niet dik, dus ...
Door superzonica
Vooralsnog gaat het prima! Gisteren heeft ze zelfs 100% Bandit gegeten! De Tolerant en de brokken zijn bijna op dus dan gaan we eens kijken hoeveel ze ervan gaat eten, ik ga maar eens beginnen met 100 gram, ik hoor van meerdere mensen dat de voorgeschreven hoeveelheid (60-80 gram) echt te weinig is.

bedankt voor de tip Liesbeth (Kefraya)! Ik heb het nu gesneden met een heel scherp mes terwijl het nog keihard bevroren was, je kunt het dus ook een beetje laten ontdooien? Dat scheelt weer een hoop gehak :) Hoe bewaar je dan de portie voor de tweede dag? gewoon afgedekt in de koelkast of terug in de vriezer?
Door Antonia
[quote="Fido"]
Vandaag wordt er bij mij door Huub van Bandit een bestelling Bandit afgeleverd. Zal ik aan Huub vragen waar in de buurt van Utrecht je terrecht kan?
[/quote]
Ik heb nog geen verkooppunt van Bandit en Bibi voor katten in de omgeving van Groningen kunnen ontdekken. Weet iemand hier dat toevallig?
Of als je toevallig Huub van Bandit weer spreekt wil je dit dan voor mij aan hem vragen? Ik heb al een paar maal gemaild maar krijg geen reactie.
Door ginny
ik lees dat er in laren een verkoopunt zit van bandit!!!! waar dan??? ik woon er en zou het heel graag willen weten :), alvast bedankt

groetjes simone
Door sylvia
[quote="ginny"]
ik lees dat er in laren een verkoopunt zit van bandit!!!! waar dan??? ik woon er en zou het heel graag willen weten :), alvast bedankt

groetjes simone
[/quote]

Ik denk dat je daar achter komt door Bandit een mailtje te sturen.
Door Fido
[quote="Antonia"]
Ik heb nog geen verkooppunt van Bandit en Bibi voor katten in de omgeving van Groningen kunnen ontdekken. Weet iemand hier dat toevallig?
Of als je toevallig Huub van Bandit weer spreekt wil je dit dan voor mij aan hem vragen? Ik heb al een paar maal gemaild maar krijg geen reactie.
[/quote]

Tuurlijk wil ik dat voor je vragen.
Hij is net vrijdag geweest, de voorraad is hier weer op peil, maar de volgende keer vraag ik het hem als je dan nog steeds geen reactie via de mail hebt gehad.

Groet, Edith
Door geer
Op de site van Bandit staat ook gewoon een telefoonnummer hoor, is misschien wel zo snel!

Telefoon:
0578-629891
06-14986296
Door Fido
[quote="geer"]
Op de site van Bandit staat ook gewoon een telefoonnummer hoor, is misschien wel zo snel!

Telefoon:
0578-629891
06-14986296

[/quote]

Nog beter!
Deze postduif 8) is een beetje traag (vandaag)
Door ginny
oke dan ga ik ze morgen even bellen, want ben nu toch wel benieuwd waar ze bandit verkopen.

groetjes simone
Door sylvia
[quote="Fido"]
Nog beter!
Deze postduif 8) is een beetje traag (vandaag)
[/quote]

Dan istie voor in de soep 8)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door