Nelly schreef: Ik bereken nooit iets, geef gewoon zoveel als ze lusten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Nelly schreef: Ik bereken nooit iets, geef gewoon zoveel als ze lusten.
Kruimel schreef:Idd, en ook ivm de hoeveelheid te ontdooien vlees vind ik het wel makkelijk een richtlijn qua gewicht te hebben.![]()
nou ikke niet! Kan ik ze na een paar weken rollen
![]()
![]()
Alleen Kruimel krijgt zoveel als ze wil maar die is klein en breekbaar en eet sowieso niet zo veel.
Noukie schreef: Idd, en ook ivm de hoeveelheid te ontdooien vlees vind ik het wel makkelijk een richtlijn qua gewicht te hebben.Heeeeele goeie vraag
Kruimel, hoeveel voer jij jouw katten ongeveer per dag?
Kruimel schreef: Heeeeele goeie vraag...met de maat van jouw koelkastbakje zou ik al een eind op weg zijnnou, tweemaal 1 koelkastbakje verdeeld over 5 katten, helpt dat?
![]()
Ik zal eens gaan wegen.
Noukie schreef: ...met de maat van jouw koelkastbakje zou ik al een eind op weg zijnIs een punt 8)![]()
Kruimel schreef: Is een punt 8)Amai dat is dan 500 gram vlees/bot per dag voor 5 katten? Dus dan krijgt iedere kat ongevere 100 gram voer? Hebben ze daar genoeg mee?
OK dan: in mijnkoelkastbakjes gaat ong. 250 ml kattenmaaltijd, bestaande uit ong. 250 g vlees/botten/orgaan en ong 40 ml water/ei.
Sofie schreef: Amai dat is dan 500 gram vlees/bot per dag voor 5 katten? Dus dan krijgt iedere kat ongevere 100 gram voer? Hebben ze daar genoeg mee?Yep, daar doen ze het prima op. Met meer worden ze (tenminste 3 van de 5) echt vet.
Mijn kater moet nl zeker 300 gram per dag hebben....![]()
Kruimel schreef: Yep, daar doen ze het prima op. Met meer worden ze (tenminste 3 van de 5) echt vet.Nja die van mij gaat iedere dag op schok...en gaat dan nog op een ander vreten...
Moet er wel bijzeggen dat ik 2 ouwetjes van 15 heb, waarvan er 1 niet buiten komt (is eng), 1 dunne rooie kater van 12, die houdt vanzelf op met eten en wordt dus niet dik, en twee bolle boederijkatten van 8. Van die twee laatste gaat er een veel naar buiten, de andere zelden. Da's ook een reuze luilak die van kijken naar eten al dik wordt![]()