Hej beste BARF'ers,
Ik krijg binnenkort ongeveer 17 Oktober 2024 mijn ragdoll kitten (Shiloh) hij is dan 14 weken en zou technisch gezien tussen de 1,4kg en 2,2kg moeten wegen. Hij is de kleinste van 7. En iemand misschien enig idee wat hij gaat worden. Ben zo benieuwd de fokker is er niet helemaal over uit. Zij zegt het zijn net toverballetjes.
Hij zit nu aan kitten brokken van Royal Canin en kitten natvoer ook Royal Canin. Ik wil Shiloh de eerste weken op KVV zetten met een trage overgang, tenzij hij niet kieskeurig is.
Daarna voorledig op een samen gestelt menu Natuurlijk Vers Vlees. Ik zag het menu van -Sanne en ik vroeg mij af of jullie een website hebben die door heel Nederland bezorgd. Ik ben woonachtig in Noord-Holland.
Ik ben blij dat ik eindelijk een overzichtelijk menu heb gevonden. Ik heb me rot gezocht en niks duidelijks kunnen vinden. Het bevleesde bot moet ik dat nog malen of kan dat zo gevoerd worden?! Verder las ik en werdt er in video's vermeld dat je beter bij iedere maaltijd 2 organen uit deze categorie kan geven: lever, nieren, testikels, hersenen en milt.
Dus bv Maandag: 60 gram: eendenek, 40gram: paardenspier vlees, 30gr: runderhart, en dan 15gr: lever paard/kip/rund en dan 15gr: nier van welk dier ik die ook kan vinden. Of is dit teveel en moet ik de lever, nieren, testikels, hersenen en of milt verdelen over de hele week. Zie je ben nu al boekie zoek.
Zou iemand zo lief willen zijn en dit menu met de juiste verhoudingen en ingrediënten in een overzichtelijk menu willen zetten. Met eventuele 1dags kuikens, konijnen oren of andere tip (als snack?) en vis 1x pw of 2x pw. En zoja welke vis soorten.
Sorry ik heb een hele hoop vragen.
Maandag: 60 gram eendennek
40 gram paardspiervlees
30 gram runderhart
Dinsdag: 60 gram zalmlijf
40 gram gansspiervlees
30 gram kippenmaag
Woensdag: 60 gram kippenvleugel
40 gram rundspiervlees
30 gram nier konijn
Donderdag: 60 gram konijnenrug
40 gram gansspiervlees