Ik heb 2 rode broers van 15 jaar. Beiden hebben chronische pancreatitis en eentje heeft daarbij triaditis, diabetes en artrose. Hij krijgt verschillende medicijnen masr sfgelopen jaar was hij niet stabiel te krijgen.
De laatste weken had hij een flare up met ernstige diarree. Afgelopen jaar bijna continu diarree gehad. Niks hielp helaas. Ozzy wilde niet meer eten en ik moest dwangvoeren.
Uit wanhoop carnibest diabetes gehaald en dit voorgezet. Had ik eerder geprobeerd maar toen wilde hij er niets van weten. Nu wordt alles heerlijk opgegeten!
Blije baas en blije kat. Ontlasting is ook een stuk beter. Zelfs zijn broer vindt het lekker en eet deels mee.
Ik hoop dat ik een paar vragen mag stellen?
Ozzy weegt 6.4 kilo, hij mag wat afvallen naar 6 kilo. Hij krijgt nu 5 keer per dag 40 gram. Kleine beetjes vanwege zijn darmen.maar hij wil veel meer. Kan het zijn dat hij in het begin meer nodig heeft? Richtlijn was toch 30 tot 40 gram per kilo?
Hoe vaak heeft een kat ontlasting op kvv? Ik ben zo gewend dst hij tig keer per dag diarree heeft dat ik nu ineens bang wordt voor obstipatie

Ze eten niet alles in 1 keer op. Meestal is er binnen half uur een 2e ronde. Kan ik het laten staan?
Op dit moment voer ik dus carnibest kvv diabetes. Kan ik dit blijven voeren en dat ze wel aan hij voedingstoffen komen? Ben allang bljj dat hij dit eet en wil even niet eraan tornen. Ben zo blij met wat rust voor hem en mij

Alvast bedankt!