Heb je al eens een oproepje in de verzamelplaats gedaan?
Mijn ervaring is dat er , iig hier in de omgeving, best mensen bereid zijn om je of mee te laten bestellen en zo kosten te drukken of je wat losse kilootjes te verkopen.
Moderators: koekje, pearlsofpassion
pearlsofpassion schreef:Ik tel dus maar 5 soorten plus vis. Enkel rundorgaan vind ik gewoon geen diersoort variatie.5 en dan vis is 6.
En dan nog: 5% paard, 5% hert, 10% fazant, 10% vis, 14% kwartel en de rest kip. Dat is gewoon niet goed gevarieerd. Puur omdat het aandeel kip zo hoog is en de rest heel laag.
Voor de eerste weken kan dat uiteraard geen kwaad, uiteraard niet. Je mag zelfs 2 maand maar 1 diersoort voeren. Maar de vraag is wel wat je daarna gaat doen. En dus op de vraag of het voldoende variatie is, dit menu, zeg ik Nee.
Er moet minstens nog een botsoort bij en afwisseling in orgaan is ook aan te raden. Dat orgaan mag gerust elke bestelling wat anders zijn, Dat hoeft niet bij elke bestelling meerdere soorten te zijn.
Too schreef:Heb je al eens een oproepje in de verzamelplaats gedaan?Ja ik heb daar al een topic geopend.
Mijn ervaring is dat er , iig hier in de omgeving, best mensen bereid zijn om je of mee te laten bestellen en zo kosten te drukken of je wat losse kilootjes te verkopen.
Maika schreef:5 en dan vis is 6.Ik voel me niet afgekat, wat dat woord ook wil zeggen.
Volgens mij heb ik nergens gezegd dat ze dit maanden moet doen maar juist aangegeven waar ze wat ruimte kon maken, en hoe dit eventueel op te vullen.
En als je dit hebt, het is altijd beter dan brokken.
Dus je kunt haar nu af gaan zitten katten, je kunt ook meedenken en uitgaan van de situatie die TS heeft.