Ik ga met Paul mee......de andere kant op als waar het forum is

Moderators: koekje, pearlsofpassion
zurca schreef:O nee, dat is van de Flair!
http://clubs.flaironline.nl/messages/7/ ... 1071254022
En oja, ik zat het blad door te bladeren bij de tandarts had het dus niet zelf gekocht.Oke ,dan heb je geluk,dan wordt het je vergeven
zurca schreef: hahahaha het is inderdaad een forum met een heel hoog koffieleutgehalte!!! ik lees daar om die reden dan ook mee en verwacht ook niet goed advies te krijgen. ik stel daar eigenlijk ook nooit een vraag. maar er zitten echt de meest gekke berichten tussen... heeeeeeel af en toe waag ik me eraan om eens wat te zeggen maar dat word je meestal niet in dank afgenomen(als het over voeding gaat..)heb ik nog een leuke voor je,wetenschappelijk is aangetoond dat bij zo vroeg castreren de groeischijven pas veel later sluiten en de spieren en pezen te klein zijn voor het skelet
laatst had ik daar dus wel een aanvaring met iemand die haar kittens met 10 weken oud had laten castreren en gaf andere het advies dit ook te doen...had gereageerd dat Ik 10 weken erg vroeg vond... hup zij daarboven op, dat ik zat te piepen en geen wetenschappelijke bewijzen had om het tegendeel te bewijzen. er zijn al zoveel jonge katten hier die niet allemaal goed terecht komen blabla bla maar ondertussen fokt mevrouw wel zelf af en toe een nestje katten
heb lang getwijfeld of ik daar op moest reageren en heb dat uiteindelijk ook gedaan maar nog steeds geen reactie terug
ik kan me dus goed voorstellen dat jullie je energie daar niet meer verspillen, ik lees ook meestal gewoon mee tijdens m'n ontbijt![]()
sylvia schreef:nou volgens mevrouw zijn het heel gezonde katten geworden die tenminste niet op de mat zeiken ???
heb ik nog een leuke voor je,wetenschappelijk is aangetoond dat bij zo vroeg castreren de groeischijven pas veel later sluiten en de spieren en pezen te klein zijn voor het skelet
zurca schreef: inderdaad Sylvia, er word soms wat hoog van de toren geblazen maar dan wel zo dat het in hun straatje past..kijk das nou verstandig zou hou je het flair gevoel zo s'morgens vroeg
en ik kom er inderdaad om eens een beetje mee te lezen zo tijdens m'n ontbijtje. dingen waar m'n haren van overeind gaan staan sla ik meestal gewoon over..![]()
sylvia schreef:
kijk das nou verstandig zou hou je het flair gevoel zo s'morgens vroeg![]()
![]()
![]()