jeanne schreef: en hoeveel mag ik hem geven, zoveel als hij op kan?Verschilt per kat bij mij. Mijn kater vreet inderdaad tot hij er bij neervalt of overgeeft...
Of is een kat net een basset en vreet tot ie erbij neervalt?

Moderators: koekje, pearlsofpassion
jeanne schreef: en hoeveel mag ik hem geven, zoveel als hij op kan?Verschilt per kat bij mij. Mijn kater vreet inderdaad tot hij er bij neervalt of overgeeft...
Of is een kat net een basset en vreet tot ie erbij neervalt?
jeanne schreef: Ja, maar hoeveel heeft een kitten van 7,5 week nodig?Ik geef ze hier wat ze op kunnen, op die leeftijd zeker 5 a 6 keer per dag. Nu met 9 weken ben ik aan het afbouwen naar 4 keer per dag. Maar hoeveel ze eten? Eigenlijk geen idee. Hier gaat er ruim 1 kilo cb per dag doorheen, voor 3 volwassen katten + 5 kittens.
gaat dat ook per kilo lichaamsgewicht???? (zullen wel onsjes zijn)
sylvia schreef: hahaha geef je ze wel genoeg danNee, ze krijgen duidelijk te weinig, althans naar hun gemekker over de catering te oordelen 8) maar ze zien er patent uit, niet te dik niet te dun, die doodenkele keer dat ik bij de da kom krijgen ze altijd komplimenten *verwaand neus in de lucht steek*![]()
Hier is het heel verschillend Boris eet direct zijn bakje leeg maar Phoebe eet graag in etappes
jeanne schreef: Ja, maar hoeveel heeft een kitten van 7,5 week nodig?Geen idee, ik geef gewoon tot ze genoeg hebben.
gaat dat ook per kilo lichaamsgewicht???? (zullen wel onsjes zijn)
jeanne schreef: die is niet zo heel hoog, hij zou dan via het aanrecht op de koelkast kunnen springen?besef je je wel dat je kat dan altijd op het aanrecht zal zitten? Is niet altijd even prettig hoor!
anders moet ie zolang maar gezellig op het aanrecht eten![]()
Femke schreef: besef je je wel dat je kat dan altijd op het aanrecht zal zitten? Is niet altijd even prettig hoor!oh, dat is ook een idee.
Ik heb het kattenvoer in de krabpaal staan, je weet wel een paal met zo'n rond gat erin. Kunnen de honden niet bij, voor sunday is het te hoog en Loebas zijn kop is te dik, die past niet door het gat![]()
jeanne schreef: oh, dat is ook een idee.mijn krabpaal staat op 3 poten, da's veel steviger dan 1
moet ik wel een hoge krabpaal hebben, en een stevige. (heb je onze Bes ooit bezig gezien? dat is net een konijn joh)
Femke schreef: mijn krabpaal staat op 3 poten, da's veel steviger dan 1nou, ik denk dat ik dan de paal aan de muur vast zou moeten maken.![]()