Is verwarrend! Ik dacht dat ik gereageerd had, kon 'm hier niet vinden en liep al te schelden op tapatalk, staat ie in de andere...

Moderators: koekje, pearlsofpassion
Meike en Daisy schreef: Sinds kort is er de kwartelmix, dit is de enige mix met complete dieren er in, en dus in principe compleet.Ze hebben meer mixen met hele dieren erin hoor
Bosduifmix is een gemalen mix van complete bosduif zonder veren. Deze mix is geschikt voor honden, katten en fretten. De bosduifmix is een aanvullende voeding voor gezelschapsdieren, door de bosduifmix af te wisselen met andere mixen kan met dit product een compleet menu samengesteld worden.Bron: http://www.animalfoodexpress.nl/bosduifmix-1-kg.html
Lady_B schreef: Hier eten onze katten ook gewoon Kiezebrink mixen, er is eigenlijk geen één mix die ze niet eten, en ja, ze krijgen ook 100% pens, vinden ze heerlijkje zou denken dat de kat JUISt de zalm lekker zou vinden:D
Eigenlijk vinden ze alle mixen heerlijk behalve zalmmix,
mini schreef: je zou denken dat de kat JUISt de zalm lekker zou vinden:DMowlgi blieft die mix ook niet als hem deze "puur" voorschotel. Ik moet het door een "smaak" mixen die hij wel eet.