Dit is eigenlijk een simpel berichtje om iedereen die nieuw is met kvv of barf even een hart onder de riem te steken.
afgelopen weken waren hier totaal choas en ik kwam er in de avond ineens achter dat ik niet meer genoeg kvv had voor mijn katten en de winkels waar ik kvv zou kunnen halen waren al gesloten.
enige optie voor mij was de supermarkt.
toen heb ik ja ja blikvoer voor ze gehaald....duurste merk waarop staat dat er stukjes vlees in zit. Als je het blikje open maakt is dit ook inderdaad zo......
inderdaad ging het heeeeeeeel erg goed naar binnen bij mijn oudste kat (aanloper en heeft eerder ook uit vuilnis moeten eten straatkat)....en die kotste het binnen een uur allemaal weer uit.
De jongste kat die wilde het niet eens aanraken...trok haar neus op en liep erbij weg....
uiteindelijk heb ik maar kipfilet ontdooit voor ze...
Voor mij geeft dit alleen maar aan hoeveel zooi er moet zitten in het blikjesvoer wat je kan kopen, of het nou duur is of niet.
een kat die kvv of barf gewent is kan er bij mij in iedergeval niet meer tegen, de jongste moet het niet, de oudste eet door zijn achtergrond alles maar spuugt het dus weer uit.
voor mij was deze ervaring dus weer een punt om zoveel mogelijk mensen versvoer te adviseren...wil je niet malen en samenstellen neem dan in iedergeval een kvv.
het is echt het beste voor je dier en je kan dit dus soms ook gewoon echt aan ze merken