Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Parelridder
Wat afschuwelijk Johanna, om in zo korte tijd je beide maatjes te verliezen.. :'(
Ik kan me goed voorstellen dat je graag zou willen weten waaraan jullie katten zijn overleden. Sectie was daartoe eigenlijk de enige mogelijkheid geweest.. Ook binnenkatten kunnen immers een virus of parasiet oplopen. Simpelweg doordat wij zélf wel buiten komen en zo vanalles mee nemen n.a.v. contacten daar (niet persé als 'contact' ervaren). Zou een partij voeding van eind 2013 - ondanks de strenge controles op KVV - iets bevatten waarvan dieren ziek worden of zelfs overlijden, dan zou ik verwachten dat er meer slachtoffers bekend moeten zijn op een vers-voer-forum als deze.
Door frodo quin
Heb je dit gemeld bij darf, het hoeft de oorzaak niet te zijn, maar als je vermoed dat het kan zou ik het toch wel aan hen laten weten. Als het wel aan de voeding ligt dan zouden er veel katten ziek zijn ziek geworden en als dat ook telkens doorgegeven wordt kan de fabrikant ingrijpen.

Heel veel sterkte met je verlies.

Barfplaats wordt gesponsord door