Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Hier gaat de tinlo er juist weer niet in, blieven ze hier echt niet.
Van de merken gaat hier bibi goed, carnibest bepaalde smaken en sommige van All animal.
Mijn eigen gemalen met konijnkarkas, geit, lam en rund vinden ze echt het lekkerst, kan dit hier wel afwisselen met andere smaakjes erdoor
Door Martine-Tom
Khari schreef: Hier gaat de tinlo er juist weer niet in, blieven ze hier echt niet.
Van de merken gaat hier bibi goed, carnibest bepaalde smaken en sommige van All animal.
Mijn eigen gemalen met konijnkarkas, geit, lam en rund vinden ze echt het lekkerst, kan dit hier wel afwisselen met andere smaakjes erdoor
Tinlo ging hier tot een halfjaar geleden prima maar nadien...het lijkt wel of ze iets veranderd hebben, ze kijken er niet eens meer naar om!
Was Tinlo ook niet overgenomen door ander bedrijf? Meende ik mij te herinneren (maar misschien dat dat ook wel haaksbarf was, in elk geval één van die twee).
Wanneer ik hier lees dat Tinlo door anderen minder gegeten wordt sinds een halfjaar dan zal ik denk ik toch de haaksbarf kopen wanneer ik weer een nieuwe voorraad moet hebben (vorige keer beetje verkeken op hoeveelheid dus tijdlang niets hoeven kopen maar is nu weer bijna op :P)
Ze wilden van mij ook langer dan een half jaar terug geen Tinlo proberen. Ik heb het een aantal keer geprobeerd, ook korter geleden, maar ze vinden het hier gewoon niet lekker. Haaksbarf hier een tikkie beter, maar de rollen die ik hiervan heb gehad zaten steeds hele kippehartjes in en is net niet de hart wat ze graag heel eten. Zo ook bij de rollen tinlo met grote stukken bot....
De mijne is super fan van Bandit Wildmix. Die blijft ze eten.

Van KVV lust ze daarnaast de Haaksbarf konijn.

Ook lust ze wat losse stukjes spiervlees (kip en kalkoen) en runderhart.

Ze lust ook geen prooidieren die dood zijn. Vroeger ving ze iedere dag een muis maar die bewogen eerst natuurlijk. Heeft ze pas ook gedaan in haar ren die muizen komen door kleine gaatjes blijkbaar.

Maar dit menu is natuurlijk verre van compleet te noemen :-\ Is gekomen sinds ze niet meer haar vrijheid heeft. Komt alleen nog maar in de ren die aan het huis zit en de 1e 8 jaar van haar leven liep ze altijd voornamelijk buiten. Maar goed ga mij weer wagen aan een rondje alle merken en smaken KVV's laten proeven. Haar smaak verandert ook wel gewoon want eerst lustte ze nog Tinlo konijn en nu alleen Haaksbarf konijn. Nu weer de merken die ik ook eerder ook besteld heb een keer besteld en dan maar weer kijken wat ik allemaal weg kan mikken straks maar we blijven proberen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door