Jij hebt wel mooie katten op de foto te zien.
Kleuren zijn hetzelfde al mijn katten
Ik wil ook een foto van mijn katten bij mijn berichten en ben aan het uit zoeken hoe ik dat moet doen.
Maar ik zie nergens dat ik een foto toe kan voegen bij mijn profiel.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?
pearlsofpassion schreef:
Normaal hoort een gezonde kat op een normaal barfdieet, goede ontlasting te hebben.
Zonder speciale vezels dus, want die zitten in een normaal kattenmenu niet in.
Geef hem een beetje tijd om die te krijgen (toch minimaal een week of 2) en als het dan nog niets is, is er vast iets anders mis.
Het kan natuurlijk dat je kat wat meer bot kan gebruiken. Ik weet niet precies hoeveel dat in Bandit is, maar als hij daarop diarree blijft houden, zou ik er ook wat Tinlo in proberen krijgen. Dat staat bekend om nogal stoppend te zijn. Als hij daar nog steeds diarree op houdt, is er toch wat mis, en zou ik eerder naar de oorzaak zoeken dan het kunstmatig op te lossen met wat extra vezels maar de oorzaak van de diarree nog steeds blijft...
Staar je niet blind op wat ze in de winkel zeggen. Vaak praten ze ook maar na zonder te weten hoe of wat en of dat wel klopt. Weinig mensen geven hier standaard supplementen. De raad zal wel goed bedoeld zijn, maar dat het noodzakelijk zou zijn, vind ik toch niet kloppen.