Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Sammiej1989
Bedankt Thea! Ik was inderdaad al van plan om het steeds korter te drogen en het op die manier te gaan doen :) Ondertussen ook nog steeds opzoek naar biologische lever.

Riddick ik denk inderdaad dat Jake de structuur ook raar vind, maar dat vind ik dan ook niet echt vreemd want ik vind het ook raar :P (eet het overigens zelf ook niet haha ;) )
Door Sammiej1989
Even een update over onze slechte eter!

Ik heb ondertussen biologische runderlever kunnen vinden maar dit eten de beiden katten niet helaas :( Inmiddels eet Jake ook het gedroogde lever niet meer op..

Ik probeer het de laatste tijd ook wat langer te laten staan maar ook dat mag helaas niet baten, ook mengen met kipfilet/blikvleesje oid helpt ook niet..

Ik begin me nu toch wel zorgen te maken over tekorten dus ik denk dat ik dan helaas maar deels over moet op de KVV en daarnaast maar blijven proberen..

Bedankt iedereen voor het meedenken! :)
Door Sammiej1989
Het begint de goede kant uit te gaan met Jake! Zowaar at hij zijn paardenvlees met veel liefde op en in de avond stond lever op het menu, maar weer proberen... Dit keer heb ik het heeel klein geknipt en daarbovenop tonijn uit blik gedaan, hij heeft alles opgegeten!! :D

Het kotsen van ze gaat nu ook stukken beter, vrij weinig kotsjes alleen zo nu en dan nog een haarbal die dwars zit..

KVV had ik trouwens ook al gekocht maar dat blieften ze allebei niet...
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door