JoJ schreef: Maar goed dat ze zo lief en onschuldig kunnen kijkenMaar ze zijn toch ook altijd zo lief en onschuldig???![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
JoJ schreef: Maar goed dat ze zo lief en onschuldig kunnen kijkenMaar ze zijn toch ook altijd zo lief en onschuldig???![]()
Puur schreef: Bedankt!Blijf je, zolang je nog niet helemaal ingelezen bent in barf, wel nog voornamelijk kvv voeren? In kvv zit meestal al vrij veel orgaan (zeker hart), dus zou ik zeker eens kijken of je niet een stukje spiervlees kan geven ipv orgaan. Of eens een kwarteltje halen bij de poelier. Dat kan je gerust op een dag geven en dan de kvv eens weglaten. Of opdelen en verdelen over de dagen, dat maakt niet uit.
Helaas niet, dan ik de Bibi rollen niet meer kwijt.
Ik had bij de poelier ook kippenhartjes ed. gezien dus dinsdag maar weer even heen![]()
Puur schreef: Misschien mis ik iets maar ik heb geloof ik nergens gezegd dat ik over wil op Barf?Ja ok, ik zeg het gewoon nog even voor de zekerheid.(En ik heb wel vriesruimte, alleen niet veel.)
KVV blijft hoofdmenu, maar gezien ik dr graag een paar keer per week wil laten knagen op een kippennekje zoek ik dingen erbij waardoor de KVV niet uit zijn verband wordt gehaalt.
Haar ontlasting was eigenlijk wat te stevig, heb al meerdere keren gelezen dat orgaan laxerend werkt, daar kan ze wel wat van gebruiken dus, zal misschien in Bibi niet heel veel zitten.
Spiervlees kan ze met mij 'mee'eten, ik eet voornamelijk kipfilet en rundergehakt namelijk
Ik ben iemand die zeer goed ernaar blijft kijken hoe het dier het er op doet, don't worry
Het zal goed kijken en waar nodig aanpassen worden.
Puur schreef: Inlezen vind ik inderdaad ook belangrijkals je de (...) verhoudingen van een kuiken, versus een ...ei, vergelijkt?
Mag ik je dan wel direct verbeteren? Ik lees hier namelijk overal dat een kuiken niet compleet is maar meer een ei op pootjes en met een donsvachtje is?
De reden dat ik ook niet voor kuikens wilde gaan is omdat ik meerdere keren las dat ze in het ei al ingeent worden of dat de kip ingeent wordt, dat heb ik toch liever niet in mijn katZolang ik dan niet weet of de kuikens die ik geef 'schoon' zijn geef ik het dan liever niet.
Vandaar mijn keuze voor kippennekken(knagen) en dan spiervlees en orgaan om het niet uit zijn verband te halen, ookal blijft de KVV het hoofdvoer![]()