Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

nou het lijkt te gaan lukken,zag ook ergens een tip ik heb vandaag gedaan;2 theelepels kvv (lotgering de vis voor hond) gemengd met ongeveer 1 eetlepel catlover ongeveer hoor en ja hoor bingo allebei stonken ze erin tot 3 keer aan toe :yeah:nu net gemengd met carnifor kat (paar rolletjes gekregen van '"flodder en dwarrel"ben benieuwt of het morgen op is,maar brokjes krijgen ze zeker niet,wel gister kuiken geprobeerd maar nee hoor ,maar dat vonden de berner en sint niet erg hoor  :biggrin2: volgens mij hebben die geen eens geproefd :o

effe vraagje jullie hebben het over kippennek pletten maar hoe doe je dat :-\
Door Martine-Tom
Ik weet niet of je dat gaat lukken, zalmkop schijnt nogal weerbarstig te zijn. Ik voer het zelf niet dus geen idee maar hoor af en toe eens wat hier  :biggrin2: Er worden ook wel eens honden en mensen gebeten door zalmkoppen dus...succes  :biggrin2:
Zalmkop is erg hard, van mijn katten eet alleen de hele grote ex-kater het. Makreelkop is ook hard, en hier gaan ze ervan kotsen. Zalmfilet eten ze wel  ::) die uit de diepvries is betaalbaar.

En tegen de stinkende hamer: het te pletten spul in een stevige plastic zak. Hamers kun je prima afwassen trouwens  8)
Trots trots trots ben ik :D

Het blijkt maar weer... geduld is een schone zaak!
Eindelijk eten mijn vier poezelige poezels (nou ja euhh katers) KVV.
Ik heb er geen druk op gelegd ben gewoon nog een tijdje doorgegaan met br*kken.
En nu... eten ze zomaar KVV!

Ben begonnen met Tinlo Barfmenu (vind ik echt vlees van een super mooie kwaliteit)
Een jaar terug ook eens geprobeerd en toen wilden ze er niets van weten maar nu smullen ze ervan :D

Ik had vorige week een bestelling Tammenga opgehaald voor onze honden en gelijk van Lotgering de versie voor katten erbij besteld.
Nou deze lusten ze niet die vinden ze echt niet lekker.
En ik moet zeggen dat ik die sterke visgeur ervan ook niet lekker vind :P

Ik krijg gelijk allemaal ideeen, wil graag een 2e hands vleesmolentje gaan aanschaffen zodat ik in 1e instantie zelf wat kippenvleugels en kippennekken/eendennekken kan gaan malen voor ze.
Uiteindelijk is het natuurlijk de bedoeling dat ze de vleugels en nekken lekker wegknagen.

Pfff ben hier echt zo blij mee!!!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door