Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Annelies en Daan
Ahaa oke, in die zin. Ik dacht aan verrijking van het menu  :biggrin2:

Dan denk ik dat we al wel op de goede weg zitten, het hele huis staat vol met mandjes, dozen met gaten, speelkleden etc. En we hebben een krabpaal gekocht met 5 verdiepingen om nog maar niet te spreken over alleen balletjes, muizen, rollen toiletpapier waar je hier nu je nek over breekt  ;D

En het allerleukste is voor hem ons aquarium, daar kan ie uren voor zitten.

Maar toch merk ik dat ik hem wel het liefste naar buiten zou laten gaan, dat is toch echt wel iets dat hem erg interesseerd.

Het lopen aan een tuigje buiten op straat is nog wel spannend, maar in de achtertuin vindt ie het prachtig!

Ik zal eens gaan kijken voor die speeltjes met eten erin, dat klinkt goed!
Door Mowgli
Annelies en Daan schreef: Dan denk ik dat we al wel op de goede weg zitten, het hele huis staat vol met mandjes, dozen met gaten, speelkleden etc. En we hebben een krabpaal gekocht met 5 verdiepingen om nog maar niet te spreken over alleen balletjes, muizen, rollen toiletpapier waar je hier nu je nek over breekt ;D
:D:D:D Je krijgt echt het gevoel dat je huis niet voor jullie is, maar voor je kat. Hier staat ook de hele woonkamer vol met dozen, krabpaal en ander speelgoed :D:D:D

Barfplaats wordt gesponsord door