- zo 13 mei 2012, 23:38
Hallo Speedy,
Kijk eens aan. Dus ik ben niet de enige die dit heeft gemeld. Terwijl ze mij vertelde dat ik de enige was die er over klaagde. Dat is op zijn minst vreemd. Hoe ver in het verleden is "in het verleden"? Ondertussen is wel duidelijk dat veel mensen er van af weten en er ook problemen mee hebben bij hun katten. De variant "Cattery" die ik nu heb is inderdaad fijner! Daar ben ik erg blij mee. Ik zie nu niet meer dat ze er last van hebben, nog niet. Ik voer (sinds ze het hebben) Cattery Prof, dat is de versie met extra vezels in de vorm van vacht. Nu gaven ze bij Tinlo aan dat ze alle smaken in een fijnere maling beschikbaar hebben, maar bij navraag aan en op verzoek van de klanten niet de "Cattery Prof" omdat daar het verzoek van is om deze juist grof te houden. Dit vind ik persoonlijk erg jammer want ik ben juist de persoon die verzocht heeft om deze smaak fijner gemalen aan te bieden.
Ik denk dat er wat mis communicatie is onderling bij hen want toen ik de tweede keer sprak met hen en weer vroeg naar deze variant in een fijnere maling was het wel mogelijk. Ik wacht er nu al maanden op en ben benieuwd wanneer ik het nou eindelijk fijner ga krijgen. Ik heb nu een doos van deze smaak besteld en deze is nog grof.... eigenlijk durf ik hem niet eens te geven......