Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door *Yvje*
#2292175
Heb mail van Tinlo terug gehad. " Met ingang van 19-03-2012 worden alles versies voor de kat fijner gemalen".
Door miss_d
#2292205
Oh fijn, dat vergroot m'n opties weer een beetje (ik voer nu alleen nog Makreel van Tinlo, de rest van andere merken).
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2292213
miss_d schreef: Ja, die indruk heb ik ook.

M'n meisje heeft twee keer een stuk bot tussen haar kiezen gehad, mijn jongste mannetje één keer.
Was dit bij Tinlo of een ander merk? Zou je dit ook willen melden? Zo weten ze dat dit vaker voorkomt. Nu denken ze dat ik afwijkend ben omdat ik de enige ben die dit gemeld heeft. Ze hebben er nog nóóit van gehoord. (Behalve van mij dan)....
Door miss_d
#2292236
Zaniematsu schreef: Was dit bij Tinlo of een ander merk? Zou je dit ook willen melden? Zo weten ze dat dit vaker voorkomt. Nu denken ze dat ik afwijkend ben omdat ik de enige ben die dit gemeld heeft. Ze hebben er nog nóóit van gehoord. (Behalve van mij dan)....
Ja, dat was ook Tinlo. Ik heb het er alle keren zelf tussenuit gepulkt en het ging om best grote brokken (de eerste keer dacht ik dat ze op een kies aan het kauwen was). Ik vind het wel raar dat Tinlo van niets weet, ik ben het vaker op fora tegengekomen. Maar ik zal ze even mailen! :)
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2292505
miss_d schreef: Ik vind het wel raar dat Tinlo van niets weet, ik ben het vaker op fora tegengekomen. Maar ik zal ze even mailen! :)
Bedankt dat je het ook laat weten aan Tinlo!
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2292609
Zodat ze weten dat ik niet de enige ben. Het voelt nu net of ik een "probleemgeval"  ben met mijn katten. Ze gaat het niet fijner malen, dat doen ze op mijn verzoek. De volgende keer malen ze 20kg fijner voor mij.
Door miss_d
#2292623
*Yvje* schreef: Waarom nog mailen ?? Ze gaan het al kleiner malen ja ..
Ik heb laten weten dat ik het fijn vind om te lezen dat ze fijner gaan malen, omdat ook mijn katten last hadden van grote stukken bot. Zo weten ze in elk geval dat het gewaardeerd wordt :)
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2292631
*Yvje* schreef: Heb mail van Tinlo terug gehad. " Met ingang van 19-03-2012 worden alles versies voor de kat fijner gemalen".
Aha, dit bericht had ik nog niet gelezen. Dit is een goede ontwikkeling! In ieder geval veiliger voor katten en fretten.
Door speedy-1
#2329723
Mijn kat krijgt hier Tinlo en Haaksbarf, Ik heb bij haar ook al een paar keer gezien dat er een stukje bot vast zat. Ze was dan heel paniekerig met der pootje en tong bezig. Schrok er erg van maar was wel binnen twee minuten weer over. Maar vind het ook eng. Ik weet net zeker of het bij Tinlo of Haaksbarf was maar ik denk ook Tinlo, want hier laat ze ook alle grootte stukjes bot van de Tinlo liggen.
Ik heb trouwens een bengaal.

Ps. heb zojuist ook even een mailtje gestuurd naar Tinlo, hoewel ze al aan gegeven hebben het te zullen veranderen (hier gelezen) kan het geen kwaad dat ze weten dat er meer katten zijn die problemen hebben met het formaat botjes.
Laatst gewijzigd door speedy-1 op wo 02 mei 2012, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Zaniematsu
#2329740
Goed te lezen dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Volgens mij hebben ze nog steeds geen fijnere uitvoering van de smaak voor katten. Ze zouden mij laten weten wanneer het fijner gemalen voer beschikbaar zou zijn. Zal er weer eens een mailtje aan wagen.
Door *Yvje*
#2330200
Heb er hier ook nog niet veel van gemerkt, nog steeds de grovere versies idd. Gewoon blijven mailen maar mensen !
Had net een stuk bot zo groot als een vingerkootje !!!  ??? Ik pulk de te grote stukken lekker eruit voorlopig maar
hopelijk gaan ze snel veranderen !
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door