bedankt voor de reacties tot zover!

probiotica krijgt hij sinds een paar week al omdat hij een aantal week geleden een antibiotica-kuur heeft gehad omdat hij door zijn niesziekte toen echt superverkouden was (neus zat helemaal dicht)

hielp wel even maar nu is het toch waar aan het terugkomen helaas... maargoed, over het voer: overgieten met gekookt water is voor hem niet voldoende (komt het er ook weer uit), dus ik zal het echt eventjes moeten koken; misschien dat ik het wanneer dat goed gaat over een tijd toch weer eens een beetje rauw kan proberen, hopelijk! als probiotica geef ik nu yakult (1/4 flesje per dag), is dit goed? en heeft iemand nog een idee welk vitaminesupplement ik kan geven bij het gekookte vlees; ik ken namelijk eigenlijk helemaal geen vitaminesupplement voor katten... Op dit moment krijgt hij voor zijn gewrichten ook al een supplement waar veel omega 3 en 6 vetzuren inzitten (my beau), dus hij zal waarschijnlijk niet zo snel een tekort daaraan oplopen ookal zou de olie in het versvlees wat verminderen in kwaliteit door het koken. Dit laatste olie-supplement wat we hem nu sinds een een paar maand geven heeft zijn gewrichten al wel een stuk verbeterd trouwens; hij loopt duidelijk een stuk soepeler en zakt niet zo vaak meer plotseling door zijn achterbenen heen!