(sorry) en moeilijk te behandelen.
Het beste is om haar een tijd lang alleen de voeding te geven die haar zo min mogelijk prikkelen en niet te mixen, want dan krijg je alleen nog maar meer vraagtekens. ???
Je weet dan op den duur niet meer waar ze op reageert. Daarbij heb je ook nog de kans als je te veel mixed en te snel nieuwe dingen aan haar voeding toevoegd dat ze voor die voeding ook een allergie ontwikkeld.
Er is natuurlijk ook een reden waarom ze allergisch is. Ik verwijs daarbij naar Eva's advies om naar een klassiek homeopaat te gaan.
Er is n.l. een verschil tussen homeopatie en klassieke homeopatie.
Klassieke Hom. werkt aan de constitutie (weerstand) van het wezen en aan de wortel van het probleem. Terwijl; gewone Hom. allen de verschijnselen behandeld. (het probleem blijft dus bestaan)
Beterschap

Hallo Allemaal,
Met Gina gaat het tot nu toe goed. Ze eet me de oren (lees bibi & carnibest) van het hoofd. 
Ze heeft echter een zware voorkeur voor bibi. Met nog 8 pakjes van 500 gram carnibest in de vriezer, heeft madam besloten dat ze dat toch echt niet meer te pruimen vindt.
Oplossing: mixen die hap 
Gisteren heeft ze echter voor het eerst sinds 3 weken al haar eten er weer uit gegooid en ook was ze weer aan de diaree.
Misschien een toevalstreffer? Ik hoop het want ik krijg meteen weer de kriebels.
Groetjes,
Sylvia
:)Hoi Robian, ik ben de oma van Chooky. Ik heb vanavond het hele vehaal over de problemen van Gina gelezen.
Ik heb jaren als wijkpleeg gewerkt en heel veel baby's gezien met voedselallergieproblemen.
De klachten van jouw poes lijken daar veel op
Een voedselallergie is ontzettend moeilijk te dagnostiseren