Ik wilde graag Nutro proberen, maar nog niemand heeft me kunnen vertellen waarom dit nu zo veel beter is dan de "reguliere" merken als Hill's, Iams, Eukanuba, Royal Canin enz. Ik kan het natuurlijk wel aannemen dat het goed als iemand hier het zegt, maar ben niet het tiep dat zo maar iets aanneemt. :-/ 
Iams ja kijk hier eens
http://www.iamskills.com en voor de rest moet je zelf kijken wat erin zit en beslissen wat jij goed vindt.Ik geef dus al geen voer waar op staat bevat alle in de EEG toegestane toevoegingen

en inderdaad is het de kunst van zakken lezen daar heb je bijna een cursus voor nodig in regelgeving want het is inderdaad cruciaal of er iets achter of na de komma staat zullen we maar zeggen.Ik heb voor de 4 maanden dat mijn honden op brokken moesten gekozen voor Nutro omdat deze er voor mij op de zak het beste uitkwam (de ingredienten) Voor voedingsadviezen in een DSZ ja ik ben nog nooit een DZS tegengekomen die iets van voeding weten,behalve dan het gewauwel wat ze van de vertegenwoordigers hebben gehoord.maar is dat zo raar.....heb je ooit wel eens overdacht om een voedingsadvies bij de C1000/ AH of de Lidl te vragen....nee dacht het ook net die zijn daar net als de DZS bezig om te verkopen,en het liefst verkopen ze die dingen die het meest opleveren.Niks mis mee als je dat maar voor ogen houd en dus beseft dat als je echt zeker te weten iets wilt kopen waar je achter staat je dit dus zelf moet uitzoeken.