Jopie eet nu lekker botjes (lam, haas, eend en kwartel) maar poept nu eigenlijk standaard hele lichte poep.
Geef ik dan teveel bot?
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Jopie schreef: Jopie eet nu lekker botjes (lam, haas, eend en kwartel) maar poept nu eigenlijk standaard hele lichte poep....maar geef je nu karkas? of zijn 't complete beessies? wat geef je precies?
Geef ik dan teveel bot?
wLindaw schreef: Wij zaten ons precies hetzelfde af te vragen. Ik vind de laatste tijd wat creme kleurig in de bak, maar ook gewoon bruin.
We geven 5x in de week bevlees bot (tot nu toe nog alleen kippennek) en is in percentages 35,7 % van het hele menu.
Niet te veel.. Hoe kan het dan dat de ontlastig toch zo licht is? Daarbij ziet het er ook wel behoorlijk hard uit. Maar ze lijken geen last te hebben want ik vind regelmatig ontlastig in de bak. Tot nu toe geen zorgen maken?
Ik zat er namelijk over te denken om misschien een keertje extra bevleesbot te geven en één keer minder vis.
Of is dat niet verstandig omdat ze er misschien toch behoorlijk? op reageren?
Groetjes Linda
Jopie schreef: Jopie eet nu lekker botjes (lam, haas, eend en kwartel) maar poept nu eigenlijk standaard hele lichte poep.
Geef ik dan teveel bot?
flin schreef:tot nu toe alleen kippennek. Andere soorten bevlees bot is in bestelling.
'k snap nog steeds niet wat je voert? zijn 't nou alleen kippenekken, of ook karkassen van lam, haas, eend en kwartel?
voer je daar nog spiervlees of orgaan naast?
en hoeveel vis voer je?
sorry, maar 'k vindt 't heel onduidelijk![]()
wLindaw schreef: tot nu toe alleen kippennek. Andere soorten bevlees bot is in bestelling.klopt, 'k had 't als post van jou gelezen , excuzes..!
Verder 5x in de week spiervlees. 2x orgaan pakketje, 2x vis
Wat is daar onduidelijk aan... Het ging mij even om de lichte ontlastig. En die krijg je VOORNAMELIJK van (bevleesd)bot vandaar dat ik alleen dat gedeelte van m`n menu omschreven heb..
En `t citaat wat je gaf over karkassen is niet van mij, vandaar dat je misschien een beetje in de war bent.........