Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Iris73
Overal zitten bacterieën... misschien desinfecteert die fokker z'n huis en zichzelf regelmatig? Bovendien... een raskat trekt zich niks aan van die hele stamboom en als hij een muis te pakken kan krijgen, zal hij ook de organen opeten.
En hij zal ook wel eens een insect (zie die maar eens uit je huis te houden!) te pakken nemen... sommige katten eten die ook op. Ook daar zitten bacterieën op. Ik zie niet waarom een raskat wel en een mix-de-luxe kat geen orgaan zou mogen eten. Of ze het doen is een tweede  :-\

(de mijne zijn lastig in die dingen...)
Door Elles0512
Beetje late reactie..

Ik heb uitgelegd waarom IK wel super tevreden ben over BARf, en heb ze gewezen op barfplaats..
Tot nu toe niets op gehoord..... ik denk dat hij niet weet wat hij hierop moet zeggen :-X :-X
Door Too
Beetje laat geeft niks.... kon ik weer even grinniken

En hoewel ik nog niet zo heel lang "barf", de katten dan ;)... ga ik niet [meer] als vers-reli de wereld door, ik benoem t als iemand lichte interesse toont ben ik blij en geef een [ beetje] meer info, vinden ze t niks of stappen ze erover heen.... even goede vrienden
Ik ben behoorlijk overtuigd dat mijn snorren goed eten, wie mee wil doen is meer dan welkom ;)
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door