Bastet, Dymphia en Eireann krijgen evenveel [100 gram] per dag. Zij mogen 50 gram bot, 20 gram orgaan en 30 gram vleeskwa plain berekeningen zit je helemaal goed,
Athena krijgt wat meer en zou volgens de berekeningen 62,5 gram bot [wordt 60], 25 gram orgaan, 37,5 gram vlees [wordt 40] mogen.
Casimir heeft meer bot nodig dan de rest en krijgt ook meer. HIj mag 75 gram bot [wordt 80], 30 gram orgaan en 45 gram vlees [wordt 40]. Ik kan er voor kiezen om wat minder orgaan te geven, maar omdat hij wat kan kwakkelen met zn weerstand vind ik de pitamientjes wel erg belangrijk. Aangezien spiervlees al meer is dan orgaan, doe ik het zo.
Van de 575 gram per dag, eten ze dan samen 290 gram aan bot, 115 aan orgaan en 170 vlees.
Per maand is dat dan iets anders dan eerder uitgerekend namelijk: 8,12 kg aan bot en 4,76kg aan vlees. orgaan blijft hetzelfde.

'k tweifel nog over je benoemingen....

je spreekt over 'bot', en we bedoelen bevleesd bot ( half vlees/half bot) of bevleesd karkas, toch?
volwassen muis, en dergelijk hele prooi, kun je van je gehele totaal aftrekken (is heulemaal kompleet: niet meer aan rekenen !)
vis en 1-dags-kipje reken ik apart in 't menu, maar dus wel voeren in verhouding van 't menu ...
wat 'k dan perzoonlijk wel een mooi menu vindt:
40 - 50 % vleesbot
5-7 % vis
15-20 % orgaan
5-7 % 1-dagskip
..en daarnaast hele prooitjes, en nog 's wat krekels en sprinkies...

perzzoonlijk vindt 'k 50% vleesbot voor 'n kat aan de hoge kant, maar zodra er wat visvlees (zonder graat dan), en kuikens bijkomen,
dan daalt dat vleesbot-% in 't menu ook gelijk natuurlijk....dus stel: geen visch en geen 1-dags-kipjes, dan zou 'k m'n vleesbot naar zo'n 35 % halen....
btw: pitamientjes zitten ook in vlees; stel je blijft rond de 15 % , met hart en lever en miss maag en nier, dan zittet wel goed...