Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door demon1902
Ik ga carnibest bestellen om de komende maanden door te komen
Nu zag ik dat het enige verschil tussen de natuurvoer en diabetes is, dat er in de diabetes geen rijst zit ...
Kan ik dat dan ook geven aan mijn 2 katjes, zonder problemen ? Want katten hebben toch geen rijst nodig ?

Bedankt !
Door koekje
ik vind de cb-diabetes beter, want deze is koolhydraatvrij.
maar of ze het eten is een 2e; otje wilde het ook niet, terwijl ze natuur- en vleesmix goed te eten vindt.
Door flin
miss kun je je kleintjes wat beginners-barf voorzetten?
wat kluifwerkjes in de zin van stukje rundvlees, kipfilét, kuikentje.... kunnen ze op die leeftijd goed aan hoor!
Door demon1902
Tjah ... we gaan waarschijnlijk binnekort beginnen met muisjes kweken, dus die krijgen ze dan al ! in het begin pinkies en fuzzies, en daarna halfvolwassen muizen en als laatste volwassen.
Misschien kunnen we zo geleidelijk overschakelen op echt barfen ... maar voorlopig blijft het dus carnibest  :)
Door Heloise
Ik denk dat je pinkies wel kunt overslaan.
Hier vindt senna het maar rare dingetjes (ze krijgt ze alleen als er eens een dood gaat).
Fuzzies kan wel maar dat is echt hap, slik, weg.
En ik vind het zielig voor die muisjes, ik laat ze eerst maar een lekker leventje hebben :-[.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door