Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Rianne145
Hallo,

Heeft iemand ervaring met de AHV vlees compleet en katten?

M'n katten zijn niet zo heel moeilijk, ze krijgen veel smuldier, af en toe carnibest en als topper bibi, maar daar kan ik lastig aan komen.

Alvast bedankt!!!!
Door roos79
Hallo,

Hier vind mijn kat het heerlijk. Maar ik twijfel of ik het zou geven als enigste KVV. Ik hier Bandit, AHV, Carnibest en barf (zelf gevangen evt) af.

Als ik kijk naar de eitwit percentage verschil ligt AHV vlees kompleet (13%) lager dan bijv. de Carnibest (18-20%).
Eigenlijk vind ik sowieso dat afwisseling goed is  ;)

Misschien kunnen de dames/heren die nog langer meegaan in het versvoeren hier iets over kunnen zeggen.
Door Rianne145
Hoi,

ze hebben het inmiddels een aantal keren gegeten, en het is geen favoriet, maar is wel te bikkelen. Ik vind het zelf alleen zo vreselijk stinken! Ik laat 1 zakje ontdooien en daar eten ze 4 keer van (2 dagen) maar die laatste portie sta ik kokhalsend in de bakjes te doen, vaak gooi ik ronde 4 weg.
Verder wissel ik met minimaal 4 soorten af, maar net waar ik aan kan komen (cb, bibi, ahv, smuldier, rodi) en af en toe een lap vlees of kwartelkarkasje voor de tandjes.

Groetjes Rianne
Door Wendy (boxer gek)
Hier eet de kat ook AHV hoor ;D maar ook cb, energique, rodi, smuldier, bibi vind ze ook errug lekker. Gewoon ahrt vind ze helemaal lekker. Ook een kuikentje gaat erin als zoete koek
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door