Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

#2653009
ach fijn om te lezen dat de wonden genezen zijn, 't waren akelige dingen om te zien. Ik vertelde tegen mijn imker-broer dat 't zo geweldig goed hielp  in de beginperiode, hij stond zelfs versteld maar had weer een reden meer om door te gaan met zijn toch wel intensieve hobby(?) passie.
#2653161
Lizzy wat een mooie puppen heeft bisc ter wereld gebracht en met al jullie hulp 'groot' gebracht.
Ik heb elke dag gekeken en wat was iedereen bezorgt. Om biscuit, om te puppen maar toch ook om jullie. Soms maar een paar uur slaap pakken en dan tegenslag op tegenslag.

Gelukkig na een tijdje een dubbeltje op zijn kant klapte het allemaal de goede kant op!
Lekker genieten van de pups!

Super mooie puppen en dorothea, henneke en jij en leo zijn mega lekker aan het moederen!
Super gaaf om dat ook via bp te mogen lezen!
Ik ben zo dankbaar dat ik dit allemaal 'mee heb mogen maken' via deze plek met allemaal kennis en liefde voor elkaar en elkaars 4-3en 2-voeters!
Dank jullie wel!:-*:-*
#2653256
Anne in Duitsland schreef: Heb je inmiddels al weer iets over de andere uitvliegers gehoord, Lizzy? Zijn ze allemaal lekker aan het inburgeren bij hun nieuwe baasjes en vrouwtjes?
Dat wilde ik net komen vragen haha....
Ben dus ook benieuwd hoe met de andere pups gaat ;)
#2656317
Jaaaaa, ik heb van alle pupmensen al meerdere keren gehoord, foto's gestuurd gekregen, etc.

Met Aiden (Super Uk) gaat het heel erg goed. Hij is dol op zijn nieuwe familie, hij doet het geweldig, hij is heel erg dol op zijn grote Dalmatier broer en zijn grote Dalmatier broer is ook dol op hem. Zijn familie is ook dol op hem en ik krijg zulke leuke foto's opgestuurd, het is echt genieten. Aiden eet KVV.

Met Luna (Sookie) gaat het ook heel erg goed. Haar baasjes houden ontzettend enorm veel van haar en dat is aan alle lieve mailtjes en foto's te merken. Luna is de eerste dagen een beetje terughoudend geweest, maar ook dat gaat nu heel erg goed en gisterenavond kreeg ik nog foto's van Luna die speelt met een herder en een golden retriever, kortom, het gaat ontzettend goed. Luna eet KVV.

Met Basic (Huge) gaat het ook heel erg goed. Hij is dol op zijn nieuwe baasjes en op het paard van zijn nieuwe baasje. Voor zijn nieuwe baasjes is dit hun eerste eigen hond en het gaat geweldig. Zijn nieuwe baasje doet het ontzettend goed met hem. Hij luistert nu al heel erg goed, is heel erg baas-gericht en ze introduceert hem heel goed met alles wat deel uit gaat maken van zijn leven nu en in de toekomst (samen paardrijden). Hij eet voornamelijk BARF, hij vindt KVV niet te vreten en is wel dol op de smoothies die zijn baasje maakt!

Met Darja (Kalf) gaat het ook ontzettend goed. Zijn nieuwe mama is dol op hem en heeft heerlijke foto's gestuurd. Darja vond de eerste dagen het verkeer dat dichtbij het huis voorbij raast wel spannend. Maar inmiddels is hij er aan gewend. Hij is voorzichtig met nieuwe dingen maar zijn nieuwsgierigheid is groter dan zijn terughoudendheid dus dat gaat hartstikke goed. Zijn mama heeft gelukkig veel ervaring met Dalmatier reuen. Darja eet KVV.

Met Mickey (Neeltje) gaat het ook heel erg goed. Voor haar nieuwe gezin is dit hun eerste gezinshond. Maar haar nieuwe baasjes doen het ontzettend goed met Mickey en ik krijg heerlijke verhalen over hoe lief en speels zij is. Volgende week komt Mickey een weekje bij me logeren. Heerlijk! Mickey eet KVV.

Nou, hoe het met Patsy gaat zien jullie hier. Hoe het met Salto gaat ook. Hoe het met Stuk (we moeten nog een andere naam voor haar verzinnen hoor, dit roept echt voor geen meter... Maar we zijn er nog niet uit) en Frou Frou gaat zien jullie ook hier.

Dus tja, tot nu toe gaat het heel goed en ik ben daar heel blij om!!! En ik denk zelf met weemoed terug aan toen ze allemaal nog hier woonde. Wat was het heerlijk............... Ik heb zo ontzettend genoten van de pups. En het is heel raar, had ik niet verwacht maar alle hondjes voelen niet meer als mijn hondjes in de zin dat ik me er bezitterig over voel. Ja, wij hebben dit nestje gefokt, het blijven altijd onze hondjes, ze zitten in mijn hart en ziel maar het zijn niet meer mijn hondjes in de zin van "mine mine mine". Ik voel me wel tot in mijn tenen verantwoordelijk. En dat zal altijd zo blijven. Maar neem nou Patsy. Toen we van de week gingen wandelen was het zo overduidelijk Dorothea's hond! Idem met Salto. Salto is zo overduidelijk Henneke's hond. Ik voel wel van kruin tot tenen dat deze pups in mijn handen zijn geboren, maar ik voel ook heel duidelijk dat de hondjes nu aan een ander toebehoren. En dat is wel mooi.
#2656328
Wat mooi Lizzy! En herkenbaar, hoe je je intens betrokken en verantwoordelijk blijft voelen, zonder nog langer het gevoel te hebben dat ze 'van jou' zijn. Ze zijn nu onderdeel van hun nieuwe gezin. Een beetje als ben jij de schoonmoeder, zo vergelijk ik het voor mezelf maar :biggrin2: Je wilt graag het allerbeste voor ze, maar ze zijn uitgevlogen en je gaat er niet meer over (heel gezond voor iedereen dus dat je dat gevoel van 'mijn' kwijt bent!). Mag mee genieten vanaf de zijlijn en zult met raad & daad daar zijn wanneer dat nodig en gewenst is.
Genieten hoe al die nieuwe eigenaren/gezinnen blij zijn met hun nieuwe maatje, hun draai met elkaar vinden en pup met alle liefde begeleiden!
#2656343
De puppyspeeltjes zijn gewassen en gedroogd:

Afbeelding

We gaan ze opbergen voor de toekomst, het Siamsa B nestje dat we ooit gaan fokken. De puppies hebben oneindig veel plezier gehad van hun speeltjes. Vooral de speeltjes van de roze/lichtblauwe stof (met de slierten eraan) vonden ze geweldig, want dat kraakte als ze er in beten! Magistraal vonden ze dat :biggrin2:! Met dank aan hun tante Lique :-*
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door