Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

*Dorothea* schreef: Geen idee, ik ben weer thuis bij mijn slome laptop die de cam en bp niet tegelijk aan kan.
Ik vind het knap van je dat je niet tijdelijk bent ingetrokken bij huize Plat ;) :biggrin2: Alvast heel veel sterkte als je morgen moet werken, maar ik vind eigenlijk dat als je zo intens meeleeft en rekening hebt gehouden met het universum wel heel gemeen zou zijn als ze net de bevalling plannen tijdens je werk :-*
Toen ze net terug in de kist kwam dacht ik: zo dik was Isa (labradorkruising die mijn tante vroeger had en waar ik altijd mee op stap ging) ook! Alleen die was niet zwanger, die was gewoon achterlijk vet  :-X. Isa was ook nog eens wit met zwarte vlekken, zij het heel anders als dalmatierstippen. Was echt even een flash back voor mij!

Gelukkig krijgt Bisquit straks haar mooie lijn weer terug!
EllenL schreef: Ik vind het knap van je dat je niet tijdelijk bent ingetrokken bij huize Plat ;) :biggrin2: Alvast heel veel sterkte als je morgen moet werken, maar ik vind eigenlijk dat als je zo intens meeleeft en rekening hebt gehouden met het universum wel heel gemeen zou zijn als ze net de bevalling plannen tijdens je werk :-*
Karma is a bitch. ;)
Nee joh, die gaan vannacht vást komen. :-*
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door