Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

henneke schreef: als ik op pupmans net zo dol wordt als op zijn mama dan ben ik een blij mens , ik zit net weer verlekkert naar Bisquit te kijken god wat ben ik toch dol op dat meisje :-* :-* :-*
Wat is ze lief he Hen :smitten:

Ik sta me net tijdens het koken te bedenken dat ik zo lang Cilla heeft geleefd, ik een diepe liefde voor haar voelde. De moeder van Brutus. Ik heb dat ook met Dakota. Dakota is voor altijd in mijn hart. En ik heb dat ook met Tegan. Ik vind het nog steeds heel jammer dat ik haar nadat ik Biscuit mee naar huis heb genomen nooit meer heb gezien.....
Lizzy schreef: Wat is ze lief he Hen :smitten:

Ik sta me net tijdens het koken te bedenken dat ik zo lang Cilla heeft geleefd, ik een diepe liefde voor haar voelde. De moeder van Brutus. Ik heb dat ook met Dakota. Dakota is voor altijd in mijn hart. En ik heb dat ook met Tegan. Ik vind het nog steeds heel jammer dat ik haar nadat ik Biscuit mee naar huis heb genomen nooit meer heb gezien.....
ik vind het zo'n raar idee dat ze me een paar jaar terug bij de eerste ontmoeting toen ze 8 weken was nog mijn kin opvrat en nu is ze aan het bevallen van mijn kereltje !
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door