Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Tjee Henneke en Dorothea, ik kan me nog zó goed herinneren hoe we zaten te wachten op bericht dat Borke was geboren en jullie kunnen het allemaal zo volgen op de cam en als het meezit ook nog in het echt.
Ik ben bij wijze van spreken jaloers op jullie voorpret - die ik jullie natuurlijk van harte gun  :-*

Het is zó ontzettend leuk om zoveel meer van de achtergrond van je pup te weten en Henneke heeft de vader ook nog gezien  :)
het is echt heel bijzonder om dit mee te maken , Bisquit (en Linga ook trouwens) zijn zo eigen voor me dat het net is of hoe zal ik het zeggen ? mijn dochter gaat bevallen . Ik kan Bisquit zelfs via de comp lezen , zo dacht ik gisteravond ..ze heeft rugpijn , nog geen minuut laten zag ik Lizzy haar Reikie geven  :biggrin2:
ik hoop dat we er een stuk bij kunnen zijn maar zodra ik het gevoel heb dat Bisq het niet fijn vind ben ik weg en duik ik achter de comp  .
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door