Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

lijkt wel of ze toch iets onrustiger is,ga je er zelf ook 1 houden,het is jammer dat ik er al 4 heb en niet groter woon ,wil ook al zolang een dalmaatje super schattig en lieve honden,dochter lief (20) is ook haar grootste wens een dalmaat maar ja ergens moet je een grens trekken helaas.
de bruin gestippelde vind ik ook ergg leuk

succes hoor,en had je nog gelezen wat ik schreef over die hydrofil luiers super handig hoor ;)
Super bedankt voor jullie goede wensen :-*! Doet me goed :-*!

Ik vermoed dat Linga tijdens de bevalling heeeeel stilletjes in een hoekje gaat liggen wachten tot het voorbij is. Ik voorzie nul problemen eigenlijk.

Biscuit krijgt trouwens alleen zwarte pupjes. Ze is homozygoot zwart.

Ze ligt inderdaad heel pontificaal in beeld he :biggrin2:. Zien jullie die knalroze melkfabriek?

Ik heb even lekker gedouched en mijn pyjama aangedaan, ik schiet even mijn bed in naast de werpkist om te kijken of ik weer een tukkie kan doen (heb net een hazenslaapje gedaan maar die was te kort voor het mooie).
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door