Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

*Dorothea* schreef: GRRR.... *laptopuithetraamgooi* >:(
Gewoon zorgen dat je snel live kan gaan meekijken ;) En inderdaad grappig dat iedereen, verwachtende puppenmoeder tot, euhm, ik, haha, gewoon dromen over Biscuit en bevallingen en 101 pups :D (ok, ok, zelfs in mijn bijzondere dromen van vannacht waren het er niet zo veel, lol, maar misschien met alle dromen samen komen we er wel...)

Super gaaf dat we allemaal ook kunnen meekijken :) Biscuit is maar een gelukkig hondje zo te zien, maar ze ziet er ook uit alsof ze wel heel erg klaar is met die dikke buik nu, dus laat die pups maar komen :D
Lizzy schreef: Toch stiekem wat voor jou Sas, een nestje pups? :-*
:biggrin2: Nou nee... Ik houd het op een voyeurs-nestje, zoals deze van jouw bijzondere dame. ;) Denk dat ik die 1000% in het snotje willen hebben, niet los zou kunnen laten :-[

Moet stiekem wel toegeven dat af en toe het kippenvel op m'n rug staat en de tranen in m'n ogen prikken als ik haar en jou zo samen zie zijn. Ik vind het lief en bijzonder dat we zo mogen meekijken in een -in mijn optiek dan- best intiem moment. :-*
Ja nee Door, dat snap je toch niet, dat mensen een pup kunnen kopen die ergens in een vervuilde fokschuur liggen met een zielige moeder :'(. Een teefje moet toch met de grootste zorg en liefde behandeld worden?! Ze krijgt pups, voor jou als fokker! Niet omdat ze daar zelf om heeft gevraagd! Ze doet dit allemaal voor ons. Dat verdient diep respect en liefde van de fokker naar de moederhond.

Ik vind haar trouwens weer behoorlijk rustig. Ze ademt vrij rustig, ze hijgt niet en ze wilde zojuist wat eten. Voor hetzelfde geld houdt ze ons allemaal voor het lapje en bevalt ze aanstaande donderdag :biggrin2:
*Dorothea* schreef: Als je nou zo zit te kijken hè, dan snap je toch niet dat mensen een pup kopen uit een fokschuur.
Dat snapte ik sowieso al niet, maar zelfs ik, die eigenlijk uit soort van principe alleen herplaatsers in huis heb, smelt toch wel heel erg weg bij dit topic en het lijkt me toch wel super gaaf om een keer een pup te krijgen waarbij je zo van begin tot eind kan meeleven en kijken :)
oh wauw, is ze weer groter (ik vind 'dikker' zo oneerbiedig klinken voor een aanstaande moeder hihi) dan gister!

ik heb er overigens ook over gedroomd, maar ik weet niet meer wat. de chiwafwaf die iemand noemde komt me ietwat bekend voor, dat Storm (van Jara & Storm) toen wel/niet/wel/niet/wel bij Jara zou komen woonde, droomde ik dat Storm helemaal geen mooie Weim was, maar stiekem eigenlijk een enorm lelijke, luie, valse en vatsige labrador...

ik weet niet hoe het weer bij jullie is Lizzy, maar hier is het echt uit-ste-kend weer om puppies op de wereld te zetten? en dan zijn het zondagspupjes, dat brengt vast nog extra geluk.
EllenL schreef: Dat snapte ik sowieso al niet, maar zelfs ik, die eigenlijk uit soort van principe alleen herplaatsers in huis heb, smelt toch wel heel erg weg bij dit topic en het lijkt me toch wel super gaaf om een keer een pup te krijgen waarbij je zo van begin tot eind kan meeleven en kijken :)
Dat is zeker waar. Dit wordt mijn eerste pup en het is zo bijzonder, ben er al bij betrokken voordat Biscuit geboren was.
Indy is een herplaatser, van hem heb ik gelukkig wel puppyfoto's en een hele mooie film van de geboorte en de eerste 8 weken.
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door