Ik vind haar zo mooi, ze kijkt zo lief

Moderator: Charlie Angel
*Dorothea* schreef: GRRR.... *laptopuithetraamgooi*Gewoon zorgen dat je snel live kan gaan meekijken![]()
EllenL schreef: Super gaaf dat we allemaal ook kunnen meekijkenAls je nou zo zit te kijken hè, dan snap je toch niet dat mensen een pup kopen uit een fokschuur.Biscuit is maar een gelukkig hondje zo te zien, maar ze ziet er ook uit alsof ze wel heel erg klaar is met die dikke buik nu, dus laat die pups maar komen
![]()
Lizzy schreef: Toch stiekem wat voor jou Sas, een nestje pups?![]()
*Dorothea* schreef: Als je nou zo zit te kijken hè, dan snap je toch niet dat mensen een pup kopen uit een fokschuur.Dat snapte ik sowieso al niet, maar zelfs ik, die eigenlijk uit soort van principe alleen herplaatsers in huis heb, smelt toch wel heel erg weg bij dit topic en het lijkt me toch wel super gaaf om een keer een pup te krijgen waarbij je zo van begin tot eind kan meeleven en kijken
EllenL schreef: Dat snapte ik sowieso al niet, maar zelfs ik, die eigenlijk uit soort van principe alleen herplaatsers in huis heb, smelt toch wel heel erg weg bij dit topic en het lijkt me toch wel super gaaf om een keer een pup te krijgen waarbij je zo van begin tot eind kan meeleven en kijkenDat is zeker waar. Dit wordt mijn eerste pup en het is zo bijzonder, ben er al bij betrokken voordat Biscuit geboren was.![]()
Lizzy schreef: Ik vind haar trouwens weer behoorlijk rustig. Ze ademt vrij rustig, ze hijgt niet en ze wilde zojuist wat eten. Voor hetzelfde geld houdt ze ons allemaal voor het lapje en bevalt ze aanstaande donderdagZe is zeker rustig. Ik wilde Indy al naar m'n ouders brengen, maar ik wacht nog maar even rustig af.![]()
Yuka 2004 schreef: het zou mij ook niets verbazen als ze jullie geduld nog flink op de proef stelt, want ze is in mijn ogen erg kalm.ik hoop dat ze nog even wacht, ik moet morgen werken.