Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Lizzy schreef: Nieuwe update: ze is onrustig maar heeft net wel een ei en wat rundvlees gegeten. Met wat groenten. Maar ze drentelt maar rond, blaft af en toe en ik heb geen idee wat ze wil. Zo maar weer eens proberen of ze samen met mij in de werpkist wil.
:nerves: Dit klinkt toch echt alsof de beebs niet lang meer op zich zullen laten wachten.... Wat vindt ze tot nu toe van de werpkist eigenlijk?
Lizzy schreef: Mmmm. Ik vind dat wel een goed idee! En dan vloerbedekking eruit, matras erin als de puppen er zijn? Dat kussentje is ook geen verkeerd idee (te meer daar sinds gisteren mijn knie helemaal naar de kl*te is).

Ik temperatuur niet heb ik besloten.....
Als ze dan helemaal klaar is gooi je de pups in je warmhoudbakje, gaat iemand even met Biscuit piesen en haal je ondertussen alle zooi uit de werpkist, legt matrasjes, schone kleedjes en sudderplaatje terug en als bisc is uitcgepiest kan ze zo met de beebs in het schone bakkie.
Angelique schreef: Als ze dan helemaal klaar is gooi je de pups in je warmhoudbakje, gaat iemand even met Biscuit piesen en haal je ondertussen alle zooi uit de werpkist, legt matrasjes, schone kleedjes en sudderplaatje terug en als bisc is uitcgepiest kan ze zo met de beebs in het schone bakkie.
Aha, top, zo gaan we dat doen :-*
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door