Ik heb nu een week vakantie, dus kan alles meemaken als het goed is

Moderator: Charlie Angel
kiara schreef: joh spannend hoor, veel succes komende tijdIedereen kan meekijken. Als ie het doet
effe brutaal vraagje kunnen andere mensen ook meekijken op de webcam en zo ja wat moet je dan intikken om het te zien (als ie het weer doet)
lijkt mij zo leuk heb het ook al div keren van veulentjes gezien en 1 keer olifantje zo schattig![]()
Roef & Hidde schreef: Lizzy bedankt dat je ons alles van "dichtbij"mee laat maken.Ik sluit mij hier helemaal bij aan!
ik vind het echt heel erg leuk,spannend,ontroerend om te lezen.
sterkte voor de komende dagen voor Leo en jou,en natuurlijk de as puppenmamma`s![]()
henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !hahaha herkenbaar, ik had dat met de bassen pups maar dan met internet en toen ging de router kapot, ik had het niet meer.
henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !net ging de telefoon.........ADRENALINE........
*Dorothea* schreef: net ging de telefoon.........ADRENALINE........Arme ziel!......was het m'n moeder of ik een pot mayonaise wilde meenemen bij de winkel.
even later weer telefoon.......ADRENALINE.........was het m'n collega met een vraag over een patient die ik gisteren had opgenomen.
henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !