Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

kiara schreef: joh spannend hoor, veel succes komende tijd

effe brutaal vraagje kunnen andere mensen ook meekijken op de webcam en zo ja wat moet je dan intikken om het te zien (als ie het weer doet)

lijkt mij zo leuk heb het ook al div keren van veulentjes gezien en 1 keer olifantje zo schattig :smitten:
Iedereen kan meekijken. Als ie het doet :biggrin2:
henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !
hahaha herkenbaar, ik had dat met de bassen pups maar dan met internet en toen ging de router kapot, ik had het niet meer.

Spannend hoor Lizzy, succes met de bevalling!
henneke schreef: ik loop de hele dag niets anders te doen als op mijn zak te kloppen om te checken of mijn telefoon er wel in zit , 10 keer erop kijken terwijl er niet gebeld is ...jemig ik wordt gek van mezelf !
net ging de telefoon.........ADRENALINE........ :nerves:......was het m'n moeder of ik een pot mayonaise wilde meenemen bij de winkel.
even later weer telefoon.......ADRENALINE......... :nerves: was het m'n collega met een vraag over een patient die ik gisteren had opgenomen.
*Dorothea* schreef: net ging de telefoon.........ADRENALINE........ :nerves:......was het m'n moeder of ik een pot mayonaise wilde meenemen bij de winkel.
even later weer telefoon.......ADRENALINE......... :nerves: was het m'n collega met een vraag over een patient die ik gisteren had opgenomen.
Arme ziel!
Heb je geen instructies achtergelaten dat NIEMAND je mag bellen?
Eigenlijk moet je een klein prepaidje nemen met geheim nummer wat alleen Lizzy weet 8)

net ging de telefoon.........ADRENALINE........ ......was het m'n moeder of ik een pot mayonaise wilde meenemen bij de winkel.
even later weer telefoon.......ADRENALINE......... was het m'n collega met een vraag over een patient die ik gisteren had opgenomen

Ik bespeur hier toch wat broedse kipjes
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door *Lia* op za 09 feb 2013, 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door