- ma 23 feb 2015, 07:45
Ik heb eerst de kurkuma poeder gegeven over het eten van de honden. Ik zag eigenlijk geen verbetering in de klachten.
Sinds 3 weken geef ik ze de pasta , en de zwarte plekken op Max[boxer kruising] haar huid verdwijnen langzaam.[niet laten onderzoeken , maar volgens dierenarts zouden het melanomen zijn]
Zelfs haar vetbult die ze al jaren heeft , en die zeer prominent aanwezig was , is nog maar nauwelijks zichtbaar. Ze is actiever , en loopt ons weer elke dag uit te dagen.
Ze weegt 28 kilo , en ik geef haar 2 volle theelepels met kop , van de golden paste. Hier houd ik haar voorlopig maar op.
Ze wordt 15 jaar in mei , en zoals ze er nu bij loopt heb ik het idee dat ze nog jaren mee kan , terwijl ik voor die tijd er regelmatig aan herinnerd werd dat ze een oude hond was en misschien wel niet zo lang meer mee zou gaan.
Oscar [11 kilo] de whippet kruising heeft moeite met het eten ervan , hij krijgt 2 keer daags een klein half theelepeltje , maar ook hij wordt actiever , heeft geen ''slapende poten'' meer gehad [hernia] , loopt stabieler , en laat zich ook weer uitdagen met renspelletjes. Hij wordt in augustus 15 jaar.
Ik heb een zak van 25 kilo gekocht , voor 80 euro. jaja een grootgebruiker zeg maar... de paarden staan hier nu op 2 keer daags 1 grote volle eetlepel gp. En ook daar zie ik duidelijk verbeteringen. Vooral de oude ruin loopt veel soepeler , en kraakt niet meer!
Hier dus duidelijk wel verbetering met gebruik van de golden paste in vergelijking met de ongekookte versie.