Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

ja kamperen is een beetje stom uitgedrukt, ik weet dat heel veel fokkers bij de pups slapen, zal ik ook zeker doen.
Maar ik bedoelde meer ruimte maken voor de puppyren zodat die lekker ruim is. En dan zelf maar moeilijk gaan doen in een kleine ruimte.
Hier gaat dus de eethoek eruit zodat de ren in de achterkamer kan en eten wij gewoon die weken voor de tv ipv pedagogisch aan de tafel.
8 pagina' vol suggesties en toch mis ik nog iets wat héél belangrijk is:

een fles Champagne in de koelkast,
om te vieren dat alles geweldig is gegaan,
de pupjes en Bisquit helemaal tevreden in hun tentje liggen,
je een kast vol ongebruikte spullen hebt
en je grootste zorg is dat de pups zó fantastisch zijn dat je niet kunt kiezen

:beerchug:

Ik kijk uit naar véél foto's en véél berichtjes en vind het heerlijk om zo mee te genieten van alle (voor)pret!
**Marjolijn** schreef: ja kamperen is een beetje stom uitgedrukt, ik weet dat heel veel fokkers bij de pups slapen, zal ik ook zeker doen.
Maar ik bedoelde meer ruimte maken voor de puppyren zodat die lekker ruim is. En dan zelf maar moeilijk gaan doen in een kleine ruimte.
Hier gaat dus de eethoek eruit zodat de ren in de achterkamer kan en eten wij gewoon die weken voor de tv ipv pedagogisch aan de tafel.
Dat hebben wij opgelost (voor deze keer) door nog geen eettafel te kopen. Volgende keer gaat er een bank in de schuur logeren :).
Als hier puppen zijn, is mijn woonkamer geen woonkamer meer. Je zou eens moeten weten, hoe het er nu uitziet! :-[
Nog een mazzel, dat mijn man er niet bij geparkeerd hoeft te worden nu. :-X
Zijn stoel is verhuisd, omdat de dames beiden privacy wensten! ;)
Ik hoop van harte, dat de dames het straks beter met elkaar kunnen vinden, zodat wij ook nog een eigen plekje hebben. ;D
Een camera met volle batterijen is leuk, maar je hebt er niets aan zonder geheugenkaart. Liefst een lege, want foto's moeten gaan zitten deleten tijdens de bevalling is niet waar je trek in hebt!

Aangezien ik regelmatig ergens zonder geheugenkaart sta of tijdens de mooiste momenten ruimte moet maken op de kaart, dacht ik, ik post het toch maar even! Straks lopen we hier foto's mis, dat kan natuurlijk niet!

Meneer K vond de geitenuiers humor!
Heb mijn lijst nagekeken en ik mis niks. Kogger is al genoemd en jenever doet hetzelfde als respirot. Wil alleen nog wel zeggen dat ik een gewone babyzuigfles met gewone speen heb aangeschaft. Eentje die je kunt draaien en dan instellen hoeveel melk eruit komt. Ik kon niet overweg met die puppyflesjes/spenen. Succes!!

Oh, heb je een dimmer op het snoer van de warmtelamp? Is ook ideaal.
 Terug naar “Bibliotheek Medisch”

Barfplaats wordt gesponsord door