Zeg alsjeblieft ja, dan ben ik niet de enige mafketel die in haar woonkamer gaat kamperen als er puppy's komen

Marije, jou opmerking dat je om de hoek komt kijken bij de 80F, ik kwam niet meer bij!
Maar wat een buik heeft ze zeg! Pfffff!
Moderator: Charlie Angel
**Marjolijn** schreef: Lizzy, jullie hebben je bank weg gehaald uit de woonkamer??Ehmmm ik denk dat 90% van de fokkers hier dat doet hoor. Tenminste zo ongeveer iedere fokker die ik ken slaapt bij zijn of haar pups.
Zeg alsjeblieft ja, dan ben ik niet de enige mafketel die in haar woonkamer gaat kamperen als er puppy's komen
**Marjolijn** schreef: ja kamperen is een beetje stom uitgedrukt, ik weet dat heel veel fokkers bij de pups slapen, zal ik ook zeker doen.Dat hebben wij opgelost (voor deze keer) door nog geen eettafel te kopen. Volgende keer gaat er een bank in de schuur logeren
Maar ik bedoelde meer ruimte maken voor de puppyren zodat die lekker ruim is. En dan zelf maar moeilijk gaan doen in een kleine ruimte.
Hier gaat dus de eethoek eruit zodat de ren in de achterkamer kan en eten wij gewoon die weken voor de tv ipv pedagogisch aan de tafel.
MargaS schreef: . Ik kon niet overweg met die puppyflesjes/spenen. Succes!!Dat kan ik ook al jaren niet. Ik koop ook gewone babyflessen, dat werkt toch het handigste. Die spenen van die puppyflesjes zijn hier altijd te zacht waardoor je er geen gevoel bij hebt.
Erna schreef: Dat kan ik ook al jaren niet. Ik koop ook gewone babyflessen, dat werkt toch het handigste. Die spenen van die puppyflesjes zijn hier altijd te zacht waardoor je er geen gevoel bij hebt.En ik heb ook het idee dat een babyspeen heel goed past in een labradorbekje. Dat zal weinig verschillen met een Dalmatenbekje.