Zal ik haar in maart wel tegen Weil laten enten? Ze zwemt wel, zelfs met de kou wilde ze het water nog in

En doet de dierenarts als ik dat vraag de enting apart?
Of is het verstandiger om te wachten tot 2 juni?
Moderator: Lizzy
ChantalKrijn schreef: Als ik van te voren bel (om de afspraak te maken) kan ik dat er toch gewoon bij zeggen? Dan kunnen ze het eventueel bestellen ofzo?Zo zou ik het ook doen, maar echt HEEL nadrukkelijk aangeven dat je echt alleen weil wilt; niet "ergens in opgelost".
Maar dan doe ik het inderdaad in maart![]()
Suzanne schreef: Zo zou ik het ook doen, maar echt HEEL nadrukkelijk aangeven dat je echt alleen weil wilt; niet "ergens in opgelost".Weil zit niet ergens in opgelost, het is een losse enting die je kan gebruiken om andere entstoffen in op te lossen. Tenminste als de dierenarts het schema van nobivac hanteert.
Kans bestaat dat je DA het niet heeft en niet wil bestellen omdat hij dan met de nodige entstof blijft zitten die hij verder nergens kwijt kan ;-)
*Dorothea* schreef: Weil zit niet ergens in opgelost, het is een losse enting die je kan gebruiken om andere entstoffen in op te lossen. Tenminste als de dierenarts het schema van nobivac hanteert.Dus als je niet de volle hap wilt, moet er eigenlijk voor de DHP een extra oplosmiddel komen?
Angelique schreef: Dus als je niet de volle hap wilt, moet er eigenlijk voor de DHP een extra oplosmiddel komen?Yep.
*Dorothea* schreef: Weil zit niet ergens in opgelost, het is een losse enting die je kan gebruiken om andere entstoffen in op te lossen. Tenminste als de dierenarts het schema van nobivac hanteert.excuus, dan heb ik het verkeerdom onthouden.
judith1967 schreef: Tja ik heb dan geen franse bull,maar hier ook zo waterrat,en veel stilstaand water!!Ik ben op zoek haha, want die DA waar ik zat ga ik natuurlijk niet meer heen
En Dorian springt echt inelke sloot,bagger of schoon maakt voor hem niet uit.
Ik wil ook alleen de Weil laten enten,want de rest is niet nodig,daar heeft Dorian genoeg antistoffen tegen.
dus ik ga ook even rondbellen of hier een Da is die alleen Weil ent.
Mocht jij er eentje tegen komen,dan hou ik mij aanbevolen,Chantal(zover wonen wij niet van elkaar af,dus dan rij ik liever een stukkie verder)
ChantalKrijn schreef: Ik ben op zoek haha, want die DA waar ik zat ga ik natuurlijk niet meer heenJa tuurlijk!!!
Als jij er 1 vindt laat je het dan ook weten?![]()