Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2690050
danielle1980 schreef: jij kende toch teven/nesten die dood gingen door de vaccinatie? of ondanks vaccinatie
Nee hoor, ik niet.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#2690106
Ik ken wel iemand met een nest border collie pups, ervaren fokker, niet geënt, en alle 12 de pups dood (waarbij de laatste 2 ingeslapen werden omdat het niet meer te doen was voor de pups)
Heel triestig was dat!

Teefje had overigens eerder wel al gezonde nesten gehad.
Door crutz
#2690209
danielle1980 schreef: jij kende toch teven/nesten die dood gingen door de vaccinatie? of ondanks vaccinatie
Ken een teef die na de injectie/vaccinatie tijdens de dracht (2de enting is dat geloof ik) zware koortsstuipen kreeg, uiteindelijk de pups op 6 of 7 weken vergooid heeft & zelf 1 of 2 weken daarna overleden is.....
Door Lizzy
#2690212
Ja, die ken ik ook. Maar dat is nu 1 voorbeeld op de -tig teven die iedere keer weer gevaccineerd worden.... Ik heb alleen met mezelf afgesproken dat ik nooit iets doe dat niet in het voordeel is van mijn teef en vanwege deze zeer trieste gebeurtenis hoort voor mij de herpens enting daarbij.
Door crutz
#2690545
Lizzy schreef: Ja, die ken ik ook. Maar dat is nu 1 voorbeeld op de -tig teven die iedere keer weer gevaccineerd worden.... Ik heb alleen met mezelf afgesproken dat ik nooit iets doe dat niet in het voordeel is van mijn teef en vanwege deze zeer trieste gebeurtenis hoort voor mij de herpens enting daarbij.
Idd helemaal met je eens, daarom ook dat ik bv met Medusa na t laatste nest wat helemaal fout is gelopen absoluut niet meer fok.....dat is in mijn ogen nooit meer in t voordeel Vd teef....
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door