Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#1814830
dogsunlimited schreef: Zo dan, dat is snel verdiend... ???
In Zeist is dat de helft.
Klopt, ik heb daar net een afspraak gemaakt. Zou graag naar Heilo zijn gegaan, maar ik heb het best druk de komende tijd en met heen en weer rijden daar naar toe ben ik toch een groot gedeelte van de tijd kwijt.
Door Too
#1814873
Hitam schreef: Ik denk dat ze het willen ontmoedigen om alleen voor een titerbepaling te komen.

Maarmaarmaar waar begrijp ik t niet... consult+titertest.... of 1xper 3 jaar consult+enting en voor wie wil jaarlijks weil, kennelhoest...
#1815024
Fige schreef: Heb net gebeld naar Den Hoek in De Bilt, daar kost een titerbepaling incl. consult 104,75 euro!
Dit bedrag zou ik ook bij mijn eigen DA moeten betalen, zou ik het daar hebben laten uitvoeren.
De rede was dat ze het bloed naar een lab sturen, en dat is uiteraard duurder dan de methode die Tannetje hanteert
#1816316
Too schreef:
Maarmaarmaar waar begrijp ik t niet... consult+titertest.... of 1xper 3 jaar consult+enting en voor wie wil jaarlijks weil, kennelhoest...
Zij enten daar helemaal niet. Dus zitten ze ook niet te wachten op mensen die alleen voor een titerbepaling komen, denk ik. Ze behandelen alleen zieke dieren.
Door Too
#1816345
Hitam schreef: Zij enten daar helemaal niet. Dus zitten ze ook niet te wachten op mensen die alleen voor een titerbepaling komen, denk ik. Ze behandelen alleen zieke dieren.
Ah op die manier, t is geen standaard da-praktijk
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door