Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door de fokker
#45918
welk antwoord dat ik ook zal geven voor jullie is er maar een antwoord mogelijk. Wat heeft het dan voor nut dat ik een eerlijk antwoord geef, zal door jullie toch niet geloofd of geaccepteerd worden.

Lizzy, ik had al een tijd geleden willen stoppen met deze discussie, het zijn andere die een reactie van mij willen.

verwacht van niemand dat zij achter een professionele fokkerij staan, vraag ook aan niemand zijn goed keuring te geven.

Ik kwam hier om te weten hoe anderen vaccineren en voeren. en wat de ervaring is van volledig vleesvoeren, wij willen volledig overschakelen met voer en zijn aan het onderzoeken of het mogelijk is om i.p.v de traditionele manier van vaccineren over te gaan op homeopa. vaccineren daarom zijn we op zoek naar ervaring van anderen.

Heb mij niet anders voorgedaan dan wat ik ben, was natuurlijk veel gemakkelijker geweest.

gr wil
Laatst gewijzigd door de fokker op wo 28 jan 2004, 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Door de fokker
#45919
.
Laatst gewijzigd door de fokker op wo 28 jan 2004, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#45920
Ik hoef mijn ervaring niet zo nodig met een broodfokker te delen als je dat weten wilde.

En de waarheid, probeer het eens.
Door tieneke
#45931
Ik ben bang dat de fokteven van Wil geen 2e jeugd krijgen als ze te oud zijn voor weer een nestje :'(
Door oebaya
#45979
Waarom wil je homeopatisch gaan vaccineren Wil, als je ergens anders op dit forum via het aanhalen van Skepp de vloer aanveegt met alternatieve geneeswijzen. Bovendien heb ik van een fokker die schuren vol honden heeft, als ik er al een hondje zou kopen, toch maar liever een die gewoon gevaccineerd is.
Verder zeg je, dat je antwoord ons toch niet zal bevallen, dan zal het wel niet best zijn.
Weet je Wil, de Raad van Beheer doet er alles aan om goede fokresultaten tebewerkstelligen, of hun gekozen weg de goede is, dat kan je bediscussieren, maar mensen als jij verzieken het voor alle mensen die het goed doen.
Ik woon in Belgie het land van broodfokkers, puppy farms en dierenwinkels vol puppies bij uitstek, asiels die 30/40 honden van een ras moeten zien te plaatsen, omdat meneer de broodfokker ging stoppen en al zijn honden gewoon in het asiel dumpte.
Heb een hondje in behandeling, dat grote gedragsproblemen vertoont. Kwam uit een puppiewinkel, is god mag weten waar gefokt en is, dat leerde enig eenvoudig rekenwerk, veel te vroeg uit het nest gehaald.
Wat je ook beweert Wil, het zal wel heel goed moeten wezen, wil ik geloven dat er ook goede broodfokkers bestaan.
gr.
Nicolette
Door sharpie
#45994
verwacht van niemand dat zij achter een professionele fokkerij staan, vraag ook aan niemand zijn goed keuring te geven.
Sorry hoor Wil, ik weet dat je zo'n beetje dit hele forum al over je heen hebt gekregen, maar ik vind het een beetje rare stelling om jezelf een "proffesionele fokkerij" te noemen.
Proffesioneel = kwaliteit en wat jij doet heet broodfokker = kwantiteit.
Ik denk echt dat als je zegt dat je van je "hobby" je "werk" hebt gemaakt, je "hobby" dus niet "honden" zijn, maar "geld verdienen" is.
Als honden (fokken) je hobby zou zijn, dan zou je het niet zo grootschalig hoeven doen, jou hobby is dus puur geld verdienen en dat dan over de rug van honden, waar je zogenaamd zo gek op bent.
Een goede fokker neemt levenslange verantwoording voor alle nakomelingen die bij hem gefokt zijn.
Dat wil dus zeggen dat hij alle honden die hij verkoopt ten alle tijde weer terugneemt, mocht de eigenaar er om de een of andere reden niet meer voor kunnen zorgen.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij die garantie aan je kopers meegeeft?
En als jij je oude fokteven wel een goed leven geeft, waarom zeg je dat dan niet gewoon?
Slechter zullen we niet over je gaan denken en wat kan jou het nou schelen wat wij vinden?
Gebruikersavatar
Door sylvia
#46034
Slechter zullen we niet over je gaan denken en wat kan jou het nou schelen wat wij vinden?
Wat wij denken zal Wil geen probleem mee hebben maar die potentiele kopers,die anoniem meelezen hier daar heeft hij denk ik wel problemen mee,iedere klant die besluit niet daar te kopen is winst derving.Het zou dus slechte bedrijfsvoering zijn,zeker daar voor 99 3/4 % zeker is welke kennel het is waar Wil eigenaar van is,en dat is de grootste broodfokkennel van Nederland.
Door webmaster
#46053
Wilde het hierbij laten anders wordt het een discussie zonder eind.
Denk dat Jullie in iedergeval een indruk van wat ik ben en doe. Kan natuurlijk zijn dat de beheerster moeite heeft met mij op het forum, laat het dan even weten. Wat ik niet wil is dat mijn aanwezigheid (te) storend is voor anderen.
gr Wil


Inderdaad Wil, dat willen wij ook niet, en we krijgen niet het warme gevoel dat het wat gaat worden met je op Barfplaats, daarvoor bestaat er te veel controverse, en bovendien geef je geen antwoord op de vragen die aan je gesteld worden. Dat is heel vervelend en onacceptabel. Wij willen het daarom ook (net als jij) hierbij laten. Veel succes met het vinden van een forum wat meer bij jouw filosofie aansluit.

We zouden het op prijs stellen als je jezelf afmeld van het forum.

M.v.g Barfplaats team.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door