Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Sultan
#1553928
Gisteravond waren we bij de DA ivm de Rabiësenting omdat we dit jaar een aantal maal de grens over gaan met de honden voor vakantie.
We waren de laatste op het spreekuur en hebben nog wat na staan praten met de DA. Omdat ze onze Sultan van 7 er uit vond zien als een jonge hond, kwam het gesprek al snel op voeding e.d.
Uiteraard hebben we verteld dat onze honden Barfen. Daar stond zij heel positief tegenover! De DA kwam zelf al met de opmerking: dan zullen jullie waarschijnlijk ook liever niet chemisch ontwormen/ontvlooien!
Dat klopt ;) Vandaaruit kwam het ontlasting-onderzoek naar voren. Verder vertelde ze dat ze kort geleden een mailwisseling heeft gehad met een mevrouw in Amerika die haar had gevraagd naar haar mening over een natuurlijke wijze van ontwormen. Het gaat om: diatomaceous earth. De DA had zelf al via google gezocht en staat er niet negatief tegenover. Omdat zij het zelf niet kent in de praktijk, kon ze geen uitspraak doen over de werkzaamheid. Wel vond ze het de moeite waard om het met ons te delen. Ik ben heel blij met zo'n DA!
Via google vond ik deze site: http://wolfcreekranch1.tripod.com/defaq.html

Mijn vraag is nu, heeft iemand hier ooit over gehoord?
Door Lizzy
#1553968
Ik had er wel eerder van gehoord (er is ook een topic over op Barfplaats) maar of het echt werkt...? Ik heb geen idee. Dat is een kwestie van bestellen, hond zoeken met wormen, dit spul toedienen en weer op wormen laten onderzoeken. Het is wel interessant! Het zou heel mooi zijn, zouden we iets natuurlijks hebben dat echt werkt tegen wormen!
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door