Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door kojak
#1494496
-
Laatst gewijzigd door kojak op do 10 jun 2010, 16:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1504509
ik zit nu dus op 9 honden, zonder mijn eigen honden maar ik moet nog even kijken wie er wel of niet moet.
Als ik tijd heb vandaag of morgen zal ik even een tijdschema gaan maken. Wie wil er het liefst heel vroeg (9.00 uur) en wie liever wat later?
Losloopgebieden in Deventer zijn er weinig, helaas. Ja of je moet genoegen nemen met een parkje of stukje bos waar je met een poep en een scheet weer uit bent :o
Regelen jullie zelf even vantevoren met Tannetje welke entingen er mee moeten komen?
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1506047
kojak schreef: Ik heb wel belangstelling als er nog plek is, ga even overleggen of het mogelijk is !
geen probleem. Volgens Tannetje kunnen er nog honden bij

May Linn, geen probleem ;)
Door kojak
#1520148
-
Laatst gewijzigd door kojak op do 10 jun 2010, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Irish
#1521321
Boez schreef: Uhm, waar in Deventer gaat dit 'evenement' plaatsvinden...?
:)
Wellicht samen gaan zus?

Wat houdt een titerbepaling precies in? Paar prikjes? Mijn hond is niet zo handelbaar namelijk..
Gebruikersavatar
Door *Monique
#1521341
Irish schreef: Wellicht samen gaan zus?

Wat houdt een titerbepaling precies in? Paar prikjes? Mijn hond is niet zo handelbaar namelijk..
misschien even de zoekfunctie gebruiken ????????
Door Irish
#1522160
trimsalon schreef: misschien even de zoekfunctie gebruiken ????????
Dan krijg ik zoveel hits dat ik door de bomen het bos niet meer zie :-\ En ik op dit moment door tentamenweek daar niet echt de tijd voor heb alles door te lezen, anders had ik dat graag gedaan :biggrin2:.
Weet dat je het doet om de weerstand tegen een bepaald soort ziekte doet
Door Boez
#1522176
Irish schreef: Dan krijg ik zoveel hits dat ik door de bomen het bos niet meer zie :-\ En ik op dit moment door tentamenweek daar niet echt de tijd voor heb alles door te lezen, anders had ik dat graag gedaan :biggrin2:.
Weet dat je het doet om de weerstand tegen een bepaald soort ziekte doet
Hey zus,
met een titerbepaling check je of er nog voldoende antistoffen in het lijf zijn. Zo ja dan hoef je niet te vaccineren, zo nee dan moet je alsnog vaccineren.
Door Irish
#1522296
Ja, zover wist ik het ook, maar ik vraag me af wat je precies doet, bloed afnemen of..? Gezien de handelbaarheid van mijn hond zou ik graag daar een antwoord op willen  :)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door