Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Door Ing
#1271822
Dag allemaal,

Ik heb een Westy van 9 die al 5 jaar artrose heeft en vorig jaar heb ik voor de 1e keer geen inenting gegeven, omdat hij het jaar ervoor een enorme reactie er op kreeg: verstijving, een paar uur moeizaam tot niet kunnen lopen.
Nu twijfel ik een beetje, of ik hem toch wel moet enten voor de ziekte van Weil?
Ik begrijp dat je dat ieder jaar toch wel moet doen?
Is daar een aparte "kleine" enting voor? Of zit dat toch alleen bij een cocktail in?

Groetjes, Ing
Gebruikersavatar
Door Angelique
#1271881
Weil zit helemaal niet bij een cocotail in en kan apart gezet worden. Wil/kan je da dat niet dan is dat een kwestie van gebrek aan goodwille en moet je even verder shoppen.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#1271895
Mijn dalmaatje van 11 heeft forse spondylose. Vorig jaar heb ik haar gevaccineerd tegen Weil en toeval of niet een paar dagen later kreeg ze een forse kreupelheid aan een achterpoot. Zo erg, dat ik uiteindelijk een paar dagen prednison heb moeten geven. Ik weet niet of het door de vaccinatie komt, maar ik neem het risico niet meer. Ze ligt elke dag in de sloot, ik ga er vanuit dat ze zelf voldoende weerstand opbouwt.
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door